مسئول سازمان بسیج دانشجویی در گفت‌وگو با «بسیج»:
گودرزی با بیان اینکه برخی جریانات سیاسی به دنبال سوءاستفاده از دانشجویان هستند، گفت: نیاز است که دانشجویان عزیز با کسب آگاهی و کسب اخبار و اطلاعات، اجازه سوء استفاده به گروه های سیاسی ندهند.
کد خبر: ۸۷۹۰۱۶۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
داوود گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه دانشجویان باید به دور از بازی های سیاسی، با درک صحیح از شرایط کشور در راستای روشنگری حرکت کنند، گفت: دانشجویان به عنوان نیروهای تحصیل کرده و تاثیرگذار در جامعه می توانند با روشنگری های خود، باعث آگاهی عموم مردم شوند و در راستای جهت دهی به جامعه حرکت کنند.
 
وی ادامه داد:متاسفانه برخی جریانات سیاسی به دنبال سوء استفاده از دانشجویان هستند و نیاز است که دانشجویان عزیز با کسب آگاهی و کسب اخبار و اطلاعات، اجازه سوء استفاده به گروه های سیاسی ندهند.
 
گودرزی با بیان اینکه پیشرفت هر کشور در گرو توسعه مراکز دانشجویی و مکان های کسب علم و دانش است، گفت:هر کس به آینده و پیشرفت کشور اهمیت می‌دهد باید زمینه را برای فعالیت جنبش‌های دانشجویی فراهم کند تا در چهارچوب قانون اساسی وظیفه مطالبه گری از مسئولین را که در سالهای اخیر تضعیف شده تقویت کنند.
 
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با وجود دانشجویان انقلابی و مومن در دانشگاه ها، شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای این عزیزان در جهت رشد و پیشرفت کشورمان باشیم و یقینا رشد علمی هر کشوری می تواند در عرصه جهانی حائز اهمیت باشد.

ارسال نظرات