جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با «بسیج»:
حاجی صادقی با اشاره به اینکه به نظر می رسد در داستان فیش های نجومی مسئولین با هم رودربایستی می کنند، افزود: انتظار مردم از هر سه قوه پیگیری جدی، بازگشت حقوق بیت المال و برخورد با متخلفان است.
کد خبر: ۸۷۹۰۱۷۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر سخنگوی دولت مبنی بر اینکه افرادی که حقوق های نجومی گرفتند فقط 4 نفر بودند، گفت: یکی از مهمترین سرمایه های انقلاب اعتماد مردمی است و اگر این سرمایه دچار آسیب شود عملا انقلاب با چالش مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد در داستان فیش های نجومی مسئولین با هم رودربایستی می کنند، افزود: انتظار مردم از هر سه قوه پیگیری جدی، بازگشت حقوق بیت المال و برخورد با متخلفان است.

حاجی صادقی گفت: این استدلال که اگر به مدیران حقوق نجومی ندهیم در دولت نمی مانند ادعای درستی نیست زیرا چهره های علمی بسیاری وجود دارد که صرفا به خاطر روحیه ارزشی آماده به خدمت هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اگر مسئولان با درصد اندکی از جامعه مدیریتی کشور که این حقوق ها را دریافت کرده اند برخورد نکنند عملا کل مدیران کشور حقوقشان ضایع می شود لذا این انتظار وجود دارد که مسئولان با روحیه انقلابی یکبار برای همیشه این ماجرا را حل و فصل کنند.

ارسال نظرات