نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

یادواره شهدا و دیدار از خانواده های شاهد حرکت نفیس فرهنگی است

آیت اله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار مسئولان عالی استان از خانواده معظم شهیدان والامقام " دیده بان " گفت : برگزاری یادواره شهدا و دیدار از خانواده های گرانقدر شاهد حرکت نفیس فرهنگی است .
کد خبر: ۸۷۹۰۱۹۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ادامه برنامه های برگزاری یادواره شهید والامقام "غلامحسین دیده بان " شهید شاخص "اصناف و بازاریان کشور " و 125 شهید گرانقدر اصناف و بازاریان اردبیل ، شامگاه روز پنج شنبه 18 آذر 95 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ، استاندار ، فرمانده سپاه استان ، مدیرکل بنیاد ، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان عالی استان و شهر اردبیل با خانواده گرامی این شهید عزیز دیدار کردند .
در این دیدار یک ساعته آیت اله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تقدیر از زحمات طاقت فرسا ، ایثار و تلاش های شهید گرانقدر " غلامحسین دیده بان " در طول مسئولیت ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ اردبیل در هشت سال دفاع مقدس گفت : مقید بودن به حلال و حرام و مورد اعتماد مردم و محل وثوق بودن برای حضرت آیت اله مروج نماینده فقید حضرت امام راحل در استان اردبیل ،از خصوصیات بارز این شهید عزیز است . ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ اردبیل به برکت و اعتبار چنین انسان هایی نقش بسیار مهمی در اداره هشت سال دفاع مقدس داشت .
وی افزود : خداوند در مقابل تمام تلاش های این مرد بزرگ که فرزند برومند خود شهید رحیم دیده بان را نیز در عملیات " بدر " تقدیم اسلام کرد ، شهادت را نصیب او کرد و شهادت حق این مرد بود . این ایثار و شهادت ها مسئولیت ما را سنگین کرده است .
نماینده ولی فقیه با اشاره به دستاورد و شعار های انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت : دشمن الان متوجه شده است که شعارهای انقلاب اسلامی ایران همان شعارهای گم شده بشریت است و فهمیده که رسالت انقلاب اسلامی تنها به زیر کشیدن رژیم پهلوی نبوده و از این روست که استکبار سرمایه گذاری عظیمی علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است . انقلاب اسلامی ایران در دنیا یک پدیده بوده و دشمن از افکار ایران اسلامی و تشکیل کانون قدرت با محوریت ایران اسلامی هراس دارد و آن را بر نمی تابد .
آیت اله عاملی خاطر نشان کرد: یادواره شهدا و دیدار از خانواده های معظم شاهد حرکت نفیس فرهنگی است و در این راستا تولید محتوا وظیفه اصلی ماست . جهان غرب باور جوانان مار ا نشانه رفته است اگر تولید محتوا نباشد در مقابل تبلیغات فرهنگی دشمن کم خواهیم آورد.
معاون توسعه مدیریت و رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان ، رئیس اداره بنیاد شهرستان اردبیل ، معاونین فرمانده سپاه استان و مشاور استاندار در امور ایثارگران در این دیدار حضور داشتند .

در ادامه استاندار، فرمانده سپاه استان اردبیل و جمعی از مسئولین در دیدار جداگانه با پدر شهید رمضانی دیدار و به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

ارسال نظرات