دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع جهت کارکنان جایگاه های عرضه فرآورده های مایع /CNGدر منطقه زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۲۳
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دوره آموزشی تکریم ارباب رجوع جهت کارکنان جایگاه های عرضه فرآورده های مایع /CNGدر منطقه زنجان با حضور مدرس برجسته استانی و در خصوص مبحث حقوق شهروندی و تکریم ازباب رجوع همراه بود ضمن ارائه مطالب کلی از ماهیت بحث تکریم ارباب رجوع و ضرورت امعان نظر به این بحث بصورت کاربردی نیز مطالب و نکاتی مطرح و مورد تبیین و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه آموزشی نکاتی منجمله برخورد مناسب با مراجعین ؛ راهنمایی و ارائه نکات ایمنی و لازم به شهروندان رسیدگی به وضع ظاهری و البسه مناسب ؛ رعایت نکات ایمنی و سایر مواردی که به نوعی منتج به رضایت ارباب رجوع خواهد شد مورد بررسی قرار گرفت .

در این دوره آموزشی که طی ۲ روز به مدت ۴۰۰ نفر ساعت برگزار گردید کارکنان جایگاه نیز نقطه نظرات و مطالب و پیشنهادات و مشکلات خود را مطرح نموده و مورد اظهار نظر قرار دادند.

در انتهای این دوره نیز توضیحاتی در خصوص سامانه پاسخگو ۰۹۶۲۷ و شرایط و نحوه رسیدگی به شکایات و انتقادات واصله از طریق این سامانه به شرکت جهت حاضرین در جلسه ارائه گردید و نیز مقرر گردید که جهت کلیه کارکنان شرکت کننده در این دوره گواهینامه پایان دوره تکریم ارباب رجوع نیز توسط منطقه صادر گردد.

ارسال نظرات