سرپرست فرمانداری گرمی:

گرمی به پایانه صادراتی تبدیل می شود

فرماندار گرمی در بازدید از مجتمع گلخانه ای آنگوتلار گفت: گرمی به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی تبدیل می شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۲۳۵
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، بازدیدها وسرکشی های مهندس ابراهیم امامی، فرماندار جدید شهرستان از طرح ها و پروژه های مختلف شهرستان ادامه دارد. مقصد روز یکشنبه وی، مجتمع گلخانه ای آنگوتلار گرمی بود که پس از مدت ها تعطیلی در ماههای اخیر به مدار تولید بازگشته است. این مجتمع دوران گذار را طی می کند و هنوز با ظرفیت کامل مراحل تولید خود را آغاز نکرده و بازسازی قسمت های آسیب دیده نیز در دست اقدام سرمایه گذار جدید است.

در این بازدید، که با همراهی روسای برخی دستگاه های اجرایی شهرستان صورت گرفت، فرماندار گرمی اظهار کرد: تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان باید زمینه های لازم برای تقویت انگیزه سرمایه‌گذاران را فرهام کنند.

امامی افزود: دولت تدبیر و امید برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد و برای تامین زیر ساخت های لازم اعتبارات دولتی تخصیص می یابد تا سرمایه گذاران بدون دغدغه بتوانند مسیر تولید را با سرعت و با آرامش خاطر عملیاتی سازند.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان گفت: باید تلاش کنیم تا مجموعه گلخانه ای انگوتلار به پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی تبدیل شود و در صورت تحقق این هدف مهم، گرمی به بازار مهم محصولات کشاورزی جهت ارسال به بازارهای هدف در قفقاز، آسیای میانه و روسیه تبدیل خواهد شد و هم اشتغال و هم تولید در شمال استان رونق دوچندانی خواهد یافت.

امامی با بیان اینکه تولید در بخش کشاورزی باید فنی و برمبنای علوم جدید صورت پذیرد تا توجیه اقتصادی داشته باشد، ادامه داد: فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های کشاورزی باید برای مشارکت در تولید مجتمع گلخانه ای آنقوتلار و سایر مجتمع عهای کشاورزی و تولیدی به طور عملیاتی ورود نمایند.

بازدیدها و سرکشی های فرماندار جدید گرمی، در راستای آشنایی با پتانسیل ها و قابلیت ها و همچنین مشکلات و نارسایی های موجود در روند فعالیت های عمرانیو تولیدی صورت می گیرد بگونه ای که برای تسهیل امور، تصمیات مهمی نیز اتخاذ شده و عملیاتی می گردد.

مهندس امامی در حال تدارک گروه های ویژه پیگیری طرح های مهم جهت تحقق اهداف توسعه ای شهرستان است.


روابط عمومی فرمانداری گرمی

 

ارسال نظرات