همایش استانی "وحدت و امنیت پایدار مردمی" توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان با رویکرد بومی محلی در سنندج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۳۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مطلب نوری معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از برگزاری همایش استانی با عنوان" وحدت و امنیت پایدار مردمی" با حضور معتمدین روز دوشنبه 22 آذرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج خبر داد.

 

وی با بیان اینکه همایش " وحدت و امنیت پایدار مردمی" اولین برنامه ای است که به صورت استانی با این عنوان در سطح استان برگزار شده است، افزود: مشابه چنین برنامه ای توسط قرارگاه حمزه سیدالشهداء به صورت مشترک بین استانهای کردستان و اذربایجان غربی برگزار شده است.

 

نوری ادامه داد: همایش " وحدت و امنیت پایدار مردمی" در آغازین روزهای هفته وحدت با حضور مسئولین حوزه امنیت، معتمدین از اقشار مختلف مردم که این افراد سفیران فرهنگی امنیتی هستند، برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: با توجه به اینکه استان کردستان یک استان غنی و متنوع از نظر مذهبی و زبانی و اقوام است دشمن در این حوزه در پی اختلاف افکنی است از این رو برگزاری چنین همایش استانی در آغاز هفته وحدت راهی در جهت مقابله با این توطئه و اختلاف افکنی ها می باشد.

 

نوری با اشاره به اینکه مقدمات این برنامه توسط کارگروه های فرهنگی سپاه استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت؛ خاطر نشان کرد: همایش استانی " وحدت و امنیت پایدار مردمی" توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه بیت المقدس با رویکرد بومی محلی برگزار می شود.

 

ارسال نظرات