خبرهای داغ:
مراسم افتتاح و بهره برداری از 14 پروژه عمرانی در امام زادگان قم با حضور جمعی از مسؤولان استان قم به مناسبت دهه وقف برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۶۱
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
مراسم افتتاح و بهره برداری از 14 پروژه عمرانی در امام زادگان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم افتتاح و بهره برداری تسطیح و کف سازی امام زاده ابراهیم(ع) قم به همراه 13 پروژه عمرانی دیگر پیش از ظهر امروز در آستان مقدس این امام زاده برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم نیز سخنرانی کرد و از افتتاح طرح های دیگری در امام زاده های استان قم تا پایان سال 95 خبر داد.

همچنین حسن امینی خواه رییس بهره برداری اوقاف و امور خیریه استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برای مرمت هزار و 100 متر مربع از صحن امام زاده ابراهیم نزدیک به 140 میلیون تومان هزینه شده است، تأکید کرد: پروژه های دیگری در امام زادگان شاه سیدعلی(ع)، علی بن جعفر(ع) و شاه حمزه(ع) صورت گرفته و ساخت صحن امام زاده امام موسی مبرقع(ع) نیز در دست اقدام است.

مرتضی رحمان نیا مدیرکل دفتر فنی استانداری قم نیز با تشکر و قدردانی از تلاش های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم در جهت ساماندهی امام زادگان و بقاع متبرکه اظهار داشت: به هرحال جای تقدیر دارد که دوستان در اوقاف با همین مقدار کم اعتبارات دولتی و غیر دولتی توانسته اند کارهای خوبی را به ثمر برسانند.

ولی بیاتی رییس شورای اسلامی شهر قم هم نیز سنت وقف را کاری نیکو برشمرد و لزوم توجه بیشتر به قبور، برای نشاط بیشتر مردم را علاوه بر توجه به امام زادگان و بقاع متبرکه خواستار شد.

در ادامه این مراسم پس از افتتاح این 14 طرح، مسؤولان حاضر برای قبار روبی ضریح و قبر مطهر امام زاده ابراهیم(ع) وارد رواق اصلی این امام زاده شدند.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر حضور افرادی از استانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، شورای شهر و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، تعدادی از ائمه جماعات ناحیه دو استان قم نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها