خبرهای داغ:
همزمان با آغاز دوره دوم اعزام های راهیان نور برگزار شد:
با آغاز دومین دوره‎ی اعزام دانش‎آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، ستاد اجرایی راهیان نور دانش‎آموزی استان قم تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۸۷۹۰۳۸۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
جلسه ستاد اجرایی راهیان نور دانش‌آموزی استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ا آغاز دومین دوره‎ی اعزام دانش‎آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، ستاد اجرایی راهیان نور دانش‎آموزی استان قم تشکیل جلسه داد.

در ابتدای این جلسه، توسط مسول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، گزارشی پیرامون وضعیت اولین مرحله اعزام‎ها ارائه شد و سپس هریک از مدیران نواحی آموزش و پرورش به بیان ارزیابی و نقطه نظرات خود پرداختند و سپس تصمیماتی در خصوص ارتقاء کیفی دومین مرحله از اعزام ها گرفته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در مصاحبه با خبرنگار قم بیست، در خصوص مصوبات جلسه ستاد اجرایی راهیان نور دانش آموزی و بسیج فرهنگیان گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشت برخی اتوبوس ها در شب، مصوب شد به منظور ارتقاء امنیت جانی دانش آموزان، در هیچ شرایطی ماشین شب رو نداشته باشیم و عزیزان بزرگوار ما در سپاه منطقه هم دقت بیشتری در خصوص سلامت وسایل نقلیه داشته باشند.

شیخ الاسلام، با اشاره به تصمیم اتخاذ شده درخصوص پرهیز از تردد شبانه اتوبوس های راهیان نور، افزایش زمان استراحت دانش‎آموزان در مناطق عملیاتی را مورد اشاره قرار داد و افزود: مقرر شد با توجه به افزایش یک وعده ی صبحانه و شام برای هر کاروان، خارج از اعتباراتی که در گذشته پیش بینی شده بود؛ تامین اعتبارات صورت گیرد تا خدای نکرده شاهد کوچکترین بروز مشکل برای دانش آموزان عزیزمان در مسیر راه نباشیم.

وی دیگر مصوبه جلسه را تشکیل صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان عنوان داشت و خاطر نشان کرد: مقرر شد ان شاءالله در روز دوشنبه 29 آذر ماه، صبحگاه مشترک بسیجیان عزیز و بزرگوار استان قم-در چهار ناحیه و سه منطقه- در سالن شهید مطهری در دبیرستان امام صادق(ع) برگزار گردد.
ارسال نظرات