فرماندهی و مسئولین بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود با خانواده شهیدان مجید و علی اکبر اسد و محمدمهدی حلوانی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۹۰۴۸۴
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی حوزه خاتم به اتفاق بسیجیان پایگاه امام جعفرصادق(ع) از شهیدان علی اکبر و مجید اسد و محمدمهدی حلوانی در محله نادر شاهرود دیدار کردند.

در این دیدارها خانواده شهدا به بیان خاطراتی از شهیدان پرداخته و بر تداوم راه آنان تاکید کردند و از همه به خصوص مسئولین خواستند در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی به پشتوانه خون شهیدان بایستند و عقب نشینی نکنند.

حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در این دیدارها با بیان اینکه خانواده شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در تاکید بر سرکشی از خانواده شهدا تاکید دارند و باید ما که خود را رهرو ایشان می دانیم در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: شما خانواده شهدا چشم و چراغ این کشور و نظام هستید چرا که با تاسی به مولای خود حسین(ع) فرزندان خود را برای شهادت و دفاع از خود آماده کردند و در این راه زینب وارد صبر و استقامت کردید و راه آنها را دنبال نمودید.

ابوذری تاکید کرد: بسیج پشتوانه انقلاب و بازوی ولایت است و این شجره طیبه به پشتوانه شهدای بسیج و با تاسی از آرمان های آنان در راه اعتلای انقلاب و اهداف آن تلاش می کند و بسیجیان آماده تر از گذشته در این مسیر حرکت می کنند.

در این دیدارها هدایایی از طرف بسیج به خانواده شهدا اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها