فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: هرکسی حرفی یا عملی انجام بدهد که اعتقاد جوانان و مردم را سست کند یا جاهل و یا سرباز آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۶۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری شب گذشته در دومین یادواره 216 شهید شهرک‌های شهر نیشابور در مسجد قدس اظهار داشت: هیچ راهی جز شهادت برای رسیدن به اوج قله ترقی انسان وجود ندارد و اگر مجاهدت در همه عرصه‌ها ختم به این فیض الهی شود، انسان به بالاترین نقطه تعالی رسیده است.

وی تصریح کرد: یکی از جلوه‌ها و شأن شهدا، چهره افشایی و بصیرت افزایی است که ماهیت پلیدی‌ها را به مردم معرفی می‌کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به ادامه مبارزه استکبار به سرکردگی آمریکا با ایران تأکید کرد: کفر توانایی مقابله مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و این به برکت خون شهدای است.

سردار نظری ادامه داد: نیرنگ‌های دشمن ادامه دارد، داعشی، تکفیری و آل سعود به‌وسیله این‌ها با رنگ و چهره مذهبی، دینی و ماسک خادم‌الحرمین به جنگ با انقلاب اسلامی آمده‌ است.

وی گفت: امروز با روشنگری‌های ایران و خون شهدا همه می‌دانند که آل سعود همان آل یهود است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیشابور بیان داشت: امروز همه شاهد هستیم که آمریکا باقدرت مالی تاب‌وتوان مقابله با ایران را ندارد و با حمایت‌های ایران از خط مقاومت به‌زودی حضور تروریست‌ها در سوریه به پایان می‌رسد.

سردار نظری افزود: امروز عراق که روزی دشمن ما بود و جوانان ما در برابر آن در جنگی اعتقادی ایستاده بودند و شهید می‌شدند، امروز به برکت همین خون‌های به زمین ریخته شده با تفکر انقلاب اسلامی مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به عدم توانایی مقابله دشمن در میدان جنگ با کشور ایران خاطرنشان کرد: امروز هدف دشمن کاهش اعتقادات مذهبی مردم هست، بحث این نیست که یک کنسرت برگزار شود یا نشود بلکه مسئله این است که با اعتقادات جوانان ما در این مراسم چه برخوردی می‌شود و چه تأثیری می‌گذارد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: انقلاب در حال رزم و جنگ است ولی آیا این اتفاق در اولویت است یا موارد دیگر در اولویت نشان داده می‌شود.

سردار نظری تأکید کرد: هرکسی حرفی یا عملی انجام بدهد که اعتقاد جوانان و مردم را سست کند یا جاهل و یا سرباز آمریکا است.

وی افزود: علمای ما پرچم‌داران انقلاب اسلامی هستند و هر کس به علمای انقلاب اسلامی توهین کند قطعاً سرباز استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به جان‌فشانی‌های فرزندان نیشابور طی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) تصریح کرد: ما امروز از هر زمان دیگری باید انقلابی‌تر عمل کنیم چون دشمنی دشمن پیچیده‌تر شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها