مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با «بسیج» خبرداد

احیای قنات روستای خورشبر بخش بایگ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: با اختصاص 30 میلیون ریال اعتبار از این سازمان و همچنین مشارکت اهالی روستا، قنات روستای خورشبر بخش بایگ تربت حیدریه لایروبی و احیا شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۶۶۹
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹
حسین صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: یکی از رسالت‌های بسیج سازندگی کمک به مناطق محروم و کشاورزان است که با مرمت و بازسازی قنوات کمک بزرگی به روستائیان و مردم منطقه می شود.
 
وی بیان کرد: یکی از اهدافی که بسیج سازندگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دنبال می کند کمک به دولت در انجام و پیشبرد پروژه های مختلف است که این موضوع با انجام تعاملات با دستگاه های خدمت رسان انجام می گیرد.
 
صادق اذعان کرد: روستای خورشبر از توابع بخش بایگ تربت حیدریه چند سالی است به دلیل خشکسالی های اخیر بخصوص در فصل تابستان با مشکل آبرسانی مواجه شده بود، بطوریکه توسط تانکر به اهالی روستا آبرسانی می شد؛ اما با کمک اهالی روستا و برخی دستگاه های خدمت رسان و همچنین اختصاص ۳۰ میلیون ریال از سوی بسیج سازندگی، قنات روستا لایروبی و احیا شد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت حیدریه از اختصاص ۲۰ میلیون ریال جهت احداث زینبیه روستای بسک بخش بایگ تربت حیدریه خبر داد.
 
وی گفت: بسیج سازندگی آماده همکاری همه جانبه با دستگاه های خدمت رسان در رفع محرومیت ها و تحقق شعار سال می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها