خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب، وحدت را مهم ترین عامل پیروزی در برابر دشمنان اسلام دانست و گفت: باید برای جلوگیری از بروز اختلاف و ایجاد تفرقه در یین مذاهب اسلامی، اهتمام بیشتری صورت گیرد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۴۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت گفت: رمز پیروزی و پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی، وحدت و هم زبانی بین مذاهب مختلف است و علمای اهل سنت و اهل تشییع باید پرچم دار این امر باشند.
وی اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در حفظ وحدت و همدلی بین مسلمانان سفارش زیادی کرده اند و باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی نسبت به حفظ وحدت امت اسلامی تلاش شود.
وی ادامه داد: امروزه به برکت انقلاب، عنصر وحدت در کشورمان بیش از هر کشور دیگری حاکم است و محبت، همدلی و مودت در بین مذاهب مختلف ایران اسلامی، از استحکام و پایداری بسیاری برخوردار است.
امام جمعه سرپل ذهاب اضافه کرد که در آستانه هفته وحدت، باید با برنامه ریزی و مدیریت، آیین های گرامیداشت این ایام با شکوهتر از سال گذشته برگزار شود تا به این نحو به وظیفه شرعی و دینی خود نیز عمل کنیم.
امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب نیز گفت: حفظ وحدت و تاکید بر اشتراک های مذهبی بین شیعه و سنی از مهم ترین نیازهای مسلمانان است و امروز تلاش برای تقویت وحدت و همبستگی بیش از از هر زمان دیگری ضرورت دارد.
ملارشید ثنایی با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و همدلی در بین مسلمانان جهان و به ویژه در ایران اسلامی، ادامه داد: در شرایط کنونی که منطقه نا امن است و دشمنان درصدد ایجاد تفرقه هستند، حفظ وحدت و انسجام امت اسلامی یکی از نیازهای اصلی است.
وی گفت: وحدت رمز پیروزی امت اسلامی در برابر توطئه های سازمان یافته دشمنان است و این امر مهم باید همیشگی و پایدار باشد و بر ما واجب است از صلح ، آرامش، همدلی و همزمانی که اکنون در بین مذاهب مختلف نظام اسلامی حاکم است، قدردانی کنیم.
ارسال نظرات