دوره‌ روایتگری دفاع مقدس ویژه دانشجویان برگزار می‌شود

مسئول مرکز راویان نور سازمان بسیج دانشجویی از آغاز ثبت نام دوره روایتگری دفاع مقدس ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران و البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۴۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۸
 به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج،سالار شفق مسئول مرکز راویان نور سازمان بسیج دانشجویی از آغاز ثبت نام اولین مرحله از دهمین دوره آموزشی روایتگری راویان نور دانشجویی خبر داد و گفت: دوره مقدماتی روایتگری دفاع مقدس ویژه دانشجویان مرد دانشگاه‌‌های‌استان تهران و البرز با هدف تبیین و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره که مزین به نام شهید مدافع حرم«مصطفی صدر زاده»  است مباحثی همچون سیر مراحل جنگ, شبهه های جنگ, نقش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دفاع مقدس, فنون روایتگری و مباحث مربوط به مدافعان حرم  توسط رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس آموزش داده می شود.

مسئول مرکز راویان نور سازمان بسیج دانشجویی در ادامه بیان کرد: دانشجویان پس از گذراندن دوره مقدماتی استانی, با حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب, شمال غرب و غرب توسط فرماندهان محورها در زمان جنگ از نزدیک با این مناطق آشنا شده و پس از طی این مراحل به عنوان راوی در کاروان‌های راهیان نور فعالیت می‌کنند.

شفق افزود: دانشجویان جهت ثبت نام می‌توانند تا 25 آذر ماه به مراکز بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها و ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران و البرز مراجعه کنند.
ارسال نظرات