پیکر مطهر شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون «حسینعلی داودی» پس از تشییع باشکوه در تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۴۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
 به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، پیکر مطهر شهید مدافع حرم افغانستانی «حسینعلی داودی» از رزمندگان لشکر فاطمیون که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عازم سوریه شده بود روز گذشته(جمعه) با حضور پرشور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران در جوار همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد.

برپایه این گزارش, با حمله تکفیری‌ها به سوریه و در خطر قرار گرفتن حرم حضرت زینب(س)، عاشقان اهل‌بیت(ع) به دفاع از حرم عقیله بنی هاشم شتافتند,از این رو افغانستانی‌های ساکن سوریه به همراه دیگر افغانستانی‌هایی که در کشور خود بودند جانانه از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند. حضور آنها در سوریه حامل این پیام است که برای فاطمیون مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و رزمندگان آن‌ها هر نقطه از جهان که  شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) درخطر باشند، به یاری آن‌ها می‌شتابند.

درحال حاضر به جهت استقبالی که از شرکت داوطلبانه افراد در این گروه شده است و افزایش تعداد نیروهای آن و توان عملیاتی، فاطمیون از تیپ به لشکر ارتقا پیدا کرده است.
ارسال نظرات