فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد در بازدید از طرح اقتصاد مقاومتی:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد گفت: اقتصاد مقاومتی؛ الگویی الهام‌ بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی است این سیاستها قابل تکمیل و در انطباق با شرایط گوناگون عملاً اقتصاد کشور را به حالت انعطاف پذیری می رساند و شکنندگی اقتصاد در شرایط مختلف را برطرف می کند.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و با توجه به نام گذاری سال ۱۳۹۵ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد با بهره گیری از اعتبارات و تسهیلات اقتصاد مقاومتی توانسته است نسبت به راه اندازی سالن پرورش قارچ اقدام نماید و ضمن تامین مخارج زندگی خود برای ۴ نفر دیگر اشتغال زایی کند.

سید حسین عصمتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد استان خراسان رضوی در بازدید از این طرح گفت: اقتصاد مقاومتی با اصلاح الگوی مصرف رابطه ای مستقیم دارد و اجرای هرکدام به تنهایی میسر نمی باشد.

وی ادامه داد:  پویایی یک جامعه به رشد و بالندگی اقتصاد آن وابسته است و برای رویارویی هر چه بهتر با تحریم ها می بایست تولیدات داخلی افزایش یابد، تا نقشه دشمن در قبال تحریم ها در نطفه خنثی شود .

عصمتی با حمایت از تولید کنندگان افزود: همگام با افزایش مراکز تولیدات داخلی فرصت های شغلی نیز ایجاد می شود که کشور را از رکود نجات داده و به سمت رشد و بالندگی هرچه بیشتر سوق می دهد؛ و برای پیشبرد هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی می بایست با تلاش و جدیت ابلاغ های کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیگیری و در همه زمینه های اقتصادی پیاده کرد.

وی با تاکبد بر اینکه همه باید بدانند که اقتصاد مقاومتی فقط یک شعار نیست اظهار کرد: باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در همه زمینه های اقتصادی عمل شود، تا مملکتی مقاوم در برار هجوم دشمن داشته باشیم. اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین زمینه ها برای رویارویی با دشمن است و باید با جدیت بیشتر به تولیدات داخلی بپردازیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد در ادامه نظر به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی؛ الگویی الهام‌ بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی است؛ مجموعه سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، در واقع الگویی بومی وعلمی، برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی و متناسب با وضعیت امروز و فردای کشور است، این سیاستها قابل تکمیل و در انطباق با شرایط گوناگون عملاً اقتصاد کشور را به حالت انعطاف پذیری می رساند و شکنندگی اقتصاد در شرایط مختلف را برطرف می کند.

وی ادامه داد: براساس این مبانی و دلائل منطقی، باید پایه های اقتصادی کشور را مستحکم و مقاوم سازی کنیم و نگذاریم حوادث و تکانه های اجتناب ناپذیر و همچنین سوءنیت ها و اخلال گری های قدرتها، اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

عصمتی در پایان گفت: با تاکید بر اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی شاخص هایی همچون رشد اقتصادی، تولید ملی، عدالت اجتماعی، اشتغال، تورم و رفاه عمومی بهبود خواهد یافت و رونق اقتصادی بوجود خواهد آمد.اجرای این سیاستها، با حرکت عادی و احیاناً خواب آلوده و بدون حساسیت امکان پذیر نیست و نیازمند برنامه ریزی، حرکت علمی، همت و مدیریت جهادی است.


ارسال نظرات