ارسال کمک های مردمی مرزداران بیله سوار به جبهه مقاومت در سوریه

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان بیله سوار در پشتیبانی از مردم مظلوم سوریه به مرکز استان ارسال شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۷۷۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

سرهنگ پاسدار شکور زارع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار با اعلام این خبر اظهار داشت: یک کامیون از کمک های غیر نقدی امت همیشه در صحنه شهرستان بیله سوار در پشتیبانی از مردم مظلوم سوریه به مرکز استان ارسال شد.

وی گفت: کمک های غیر نقدی اهالی این شهرستان اکثرا پوشاک، لباس، مواد غذایی و پتو و... می باشد.

سرهنگ پاسدار زارع گفت: مردم قدر شناس بیله سوار در جهت پشتیبانی از مدافعین حرم و مردم بی دفاع و آواره سوریه همواره حضور معنوی خود درکنار این عزیزان را رسالتی بزرگ برخود فرض و در حد توان و به استمرار به پشتیبانی از اهالی نیازمند سوریه شتافته اند لازم به ذکر است.

وی افزود: علاوه بر کمک های غیرنقدی، اقشار مختلف شهرستان بیله سوار بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال نیز کمک های نقدی به مدافعین حرم مطهر حرم حضرت زینب کبری اهدا نموده و در این حسنه جاریه سهیم شده اند .

فرمانده سپاه بیله سوار ضمن قدردانی از استقبال گرم و نوع دوستانه مردم فهیم شهرستان، به تلاش بیش از پیش عوامل ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت در اقصی نقاط شهرستان و ترویج این فرهنگ حسنه در سطح شهرستان و افزایش مشارکت های امت قدرشناس تاکید کرد.

لازم به ذکر است مساجد و حسینیه های شهرستان و پایگاه های جمع آوری مستقر شده در جعفرآباد و بیله سوار به قوت خود باقی و آماده دریافت کمک های مردمی می باشد.

ارسال نظرات