فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیا در مراسم شکوه هجرت اردوهای جهادی استان کرمان:
فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیا در مراسم شکوه هجرت اردوهای جهادی استان کرمان عنوان کرد:پنج درصد از کل ثروت دنیا در ایران است اما توزیع عادلانه نداریم.
کد خبر: ۸۷۹۰۸۱۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳

به گزارش بسیج نیوز ؛ سردار حزنی در مراسم شکوه هجرت اردوهای جهادی استان کرمان گفت: چیزی که برای من مهم است و مردم یاری مردم دوستی و محرومیت زدایی در سطح کشور است.

 
فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیاء سپاه افزود: کشور ایران بهترین مردم دنیا را دارد؛ مقام معظم رهبری همواره بر بحث محرومیت زدایی و نگاه به محرومین  ومستضعفین تاکید داشته اند و در اکثر فرمایشاتشان نگاه ویژه به خدمت رسانی به محرومان دارند.
 
وی با اشاره به تحریمهای سالهای اخیر توضیح داد: در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بحث تحریم ها مطرح شد و دنبال این بودیم که چطور از تحریم ها عبور کنیم و چگونه پروژه ها را سروسامان دهیم؟ اما در کشور ما هم پول هست و هم پروژه اگر پول نبود که این اختلاسها از کجا می آید؟ پس فقط مشکل این است که ما با هم کار نمی کنیم.
 
سردار حزنی ادامه داد: الگوهای موفق ما شهدا بودند که بدون تجهیزات در مقابل آمریکا و شوروی و اروپا ایستادند و ما هر زمان که با

هم بودیم و پشت هم بودم به موفقیت رسیدیم در زمان جنگ رزمندگان به دنبال درجه و منصب و پاداش نبودند فقط به فکر عزیز شدن دین بودند.


فرمانده قرارگاه کوثر خاتم الانبیاء سپاه اظهارداشت: همه باید در جهت اعتلای نظام باهم مشارکت داشته باشند ۵درصد از ثروت کل دنیا در ایران است اما ما در توزیع ثروت و امکانات عدالت نداریم این مشکل را باید حل کینم.
 
وی در پایان عنوان کرد: ذات سپاه در کنار مردم بودن است و هرجا که لازم باشد ورود می کند در بحث دفاع و امنیت، محرومیت زدایی، کارهای جهادی و فرهنگی یعنی سپاه در هر عرصه ای که احساس تکلیف کند تمام توان خود را به کار می گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات