خبرهای داغ:
نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در همایش اقتصاد مقاومتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سراسری مراغه گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۸۷۹۰۸۸۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد علیرضا بیگی افزود: مهمترین سیاست هایی که می توان کشور را با آن پیش برد سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

وی اصلاح الگوی مصرف را از مقدمه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان و بیان کرد: اصلاح الگوی مصرف باید به صورت بهینه و مدیریت شده باشد ولی متاسفانه ما تا استانداردهای جهانی فاصله بسیاری داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به عوامل اقتصادمدیریتی اشاره و اظهار داشت: اقتصادمقاومتی مدیریت جهادی و ایمان داشتن به ظرفیت داخلی خصوصا جوانان را می طلبد.

وی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: در حوزه حمل و نقل باید تحول آفرید تا شاهد حوادث دردناکی نظیر آنچه بر سر هموطنان و زائران امام رضا(ع) آمد نباشیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه مراغه نیز در ادامه ضمن قدردانی از هوشیاری دانشجویان در مقابله با اخلالگری جریانات معلوم الحال گفت: چرا باید بعضی جریانات که تکلیفشان هم روشن است خود را در جایگاهی بدانند که برای بینش سیاسی دانشجویان تعیین تکلیف کنند.

محمد عباسی افزود: دانشجویان بصیر و هوشیار دانشگاه مراغه نیازی به حضور عناصر غیر دانشجو در دانشگاه ندارند و همگان بدانند که جوان مومن انقلابی، پیرو خط رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی است و نیازی به کفیل سیاسی ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها