90 در صد تسهیلات مربوط به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)و بهزیستی و مابقی مربوط به فنی و حرفه‌ای و صنعت و معدن و تجارت است. دستگاه‌ها در جذب اعتبار اشتغال همت کنند و بانکها نیز در اعطای تسهیلات نسبت به ضامن سخت گیر نباشند.
کد خبر: ۸۷۹۰۸۸۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر احمدی در جلسه شورای اشتغال شرق استان در نکا اظهار داشت: اشتغال نقش مهمی در توسعه و پیشرفت هر جامعه دارد که باید دستگاه‌های دولتی و بانکها تعامل بیشتری در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال داشته باشند.

وی افزود: 90 در صد تسهیلات مربوط به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره)و بهزیستی و مابقی مربوط به فنی و حرفه‌ای و صنعت و معدن و تجارت است. دستگاه‌ها در جذب اعتبار اشتغال همت کنند و بانکها نیز در اعطای تسهیلات نسبت به ضامن سخت گیر نباشند.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات مرحله اول شهرستان در زمینه اشتغال در نهادها گفت: تمامی پرونده‌هایی که بابت ایجاد اشتغال به بانکها ارجاع شد ظرف یک هفته باید پرداخت شود و گزارشات لازم در کمیته اشتغال ارائه شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا نیز گفت: امسال 16 میلیارد و 450 میلیون ریال در زمینه اشتغال اختصاص یافت که 117نفر به بانک معرفی و تسهیلات به 40 نفر پرداخت شد.

سیدرضا ساداتی افزود: مددجویان اکثرا نیازمند این وام‌ها هستند که بانکها طبق تفاهم‌نامه باید در سریع ترین زمان نسبت به اعزای تسهیلات اقدام کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای نکا گفت: سال گذشته 66 نفر در این مرکز آموزش پرورش قارچ دیدند و امسال نیز از 15نفر  سه نفر مشغول فعالیت شدند. فنی و حرفه ای تلاش دارد رشته‌ها را به سمتی ببرد که منجر به اشتغال سریع شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها