خبرهای داغ:
استاندار قم مطرح کرد

برگزاری همایش بحران دریاچه نمک در اسفند ماه

استاندار قم با تاکید بر ضرورت آگاهی‌بخشی به مسؤولان ملی در زمینه بحران دریاچه نمک گفت: اسفند ماه سال جاری همایشی در این زمینه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۲۷
|
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
برگزاری همایش بحران دریاچه نمک در اسفند ماه
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به کاهش منابع آب زیرزمینی و نیز حق‌آبه‌های زیست محیطی استان قم اظهار کرد: این مسئله باید در سطح ملی بررسی و راهکار مناسب برای آن اندیشیده شود.

استاندار قم با بیان اینکه ریزگردهای ناشی از خشکی دریاچه نمک استان‌های مرکزی کشور را با چالش مواجه خواهد کرد، افزود: در راستای آگاهی‌بخشی به مسؤولان ملی و نیز استان‌های همجوار، همایشی با عنوان بحران دریاچه نمک در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه به اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تضعیف روحیه و ناامید کردن مردم جفای در حق نظام اسلامی است که این مسئله باید مورد توجه افراد تاثیرگذار و رسانه‌ها قرار بگیرد.

وی همچنین جایگاه حاکمیتی نهاد استانداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: مدیران استانداری قم باید با جدیت بیشتری دستگاه‌های اجرایی را نظارت و ارزیابی کرده و در راستای انجام رسالت‌ها مدیران اجرایی را یاری دهند.
ارسال نظرات