نماینده دهلران در گفت‌وگو با «بسیج»:
کاظم زاده گفت: اگر دولت اقدام انقلابی کرده پس مصداق این اقدام انقلابی دولت کجاست؟! ماکه هیچ اقدامی از ناحیه دولت در برخورد با این موضوع شاهد نبودیم.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۳۹
|
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
شادمهر کاظم‌ زاده نماینده مردم دهلران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون سخنان اخیر سخنگوی قوه قضائیه مبنی براینکه درباره حقوق‎های نجومی تا امروز هیچ موردی از ناحیه دولت به قوه قضاییه منعکس نشده است گفت: موضوع حقوق‎های نجومی در جامعه جای نگرانی دارد و علی‎رغم پیگیری برخی مسئول ذی‎ربط اما خود دولت تا کنون هیچ اقدامی انجام نداده است.

کاظم زاده با بیان اینکه آنچه که مفسده‎های اقتصادی مهمترین تهدید برای نظام است و باعث بی‎اعتمادی مردم می‎شود و این بی‎اعتمادی  موجب از بین رفتن بالاترین سرمایه نظام ما می‎شود، عنوان کرد: یکی از مسائل بارز در فسادهای اقتصادی همین مسئله حقوق‎های نجومی بود چراکه نجومی‎بگیران از مسئولین نظام و مورد اعتماد دولت، مردم و نظام  بودند، اما از این اعتماد سوء استفاده کردند.

نماینده مردم دهلران در ادامه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دادگستری منبی براینکه اقدام دولت درباره حقوق‎های نجومی اقدام انقلابی بوده بیان کرد: اگر دولت اقدام انقلابی کرده پس مصداق این اقدام انقلابی دولت کجاست؟! ماکه هیچ اقدامی از ناحیه دولت در برخورد با این موضوع شاهد نبودیم از این رو دولت باید توجه کند که افکار عمومی امروز منتظر اقدام سریع و قاطع دولت هستند.
ارسال نظرات