خبرهای داغ:
در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار می شود:

پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک

پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک روزهای 24 و 25 آذر ماه جاری در در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۴۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک گفت: کنفرانس های ملی هیدرولیک بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است که هر سال توسط انجمن هیدرولیک ایران با همکاری یکی از دانشگاه های طراز اول کشور برگزار می شود.

فواد کیلانه ئی افزود: در پی برگزاری موفق چهارده کنفرانس ملی هیدرولیک طی سالهای گذشته، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مفتخر است که برگزاری پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران را در روزهای 24 و 25 آذر 1395 میزبانی کند.

وی تلاش برای به روز کردن محورهای کنفرانس را اولویت نخست این دوره از کنفرانس های هیدرولیک ایران اعلام و اضافه کرد: در این راستا، هدف اصلی ارتقای کیفیت و کاربردی کردن تحقیقات و نتایج است.

دکتر کیلانه ئی ادامه داد: ارائه آخرین دستاوردها در زمینه مهندسی هیدرولیک، رفع نیازهای صنعت آب کشور، توجه به شاخص های توسعه پایدار و بررسی و رفع مسائل محیط زیست، انتظاری است که پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران جهت برآورده شدن آن تلاش خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از چالش های مهم استان، موضوع آب و مسائل زیست محیطی ناشی از آن در دشت قزوین است، محوریت اصلی کنفرانس این دوره به موضوعات یاد شده اختصاص یافته است و برگزاری آن در آذر ماه سال جاری فرصت مناسبی برای طرح دغدغه ها و ارائه راه حل برای رفع مشکلات استان در این زمینه است.

دبیر پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران 2 سخنران کلیدی در مراسم افتتاحیه ، 6کارگاه آموزشی و 5 نشست تخصصی به همراه بازدید های مختلف را برنامه این کنفرانس 2روزه ذکر کرد و افزود: با پیگیریهای انجام شده توسط دبیرخانه کنفرانس، معاونان وزرات نیرو و سازمان حفاظت از محیط زیست در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت.

دکتر محمد مهدی معمارپور دبیر اجرایی پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک

با توجه به گستردگی سطح کنفرانس، دانشگاه میزبان حدود 600 نفر از اساتید، مدیران و کارشناسان بخش های دولتی و خصوصی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی از سراسر کشور در طی دو روز برگزاری کنفرانس است که تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از این عزیزان پیش بینی گردیده است.

در این کنفرانس دو سخنران کلیدی در مراسم افتتاحیه و شش کارگاه آموزشی و پنج نشست تخصصی بهمراه بازدیدهای مختلف در طول دو روز برگزاری کنفرانس برنامه ریزی شده است

دکتر امیر صمدی دبیر علمی کنفرانس ملی هیدرولیک:

تعداد 380 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده که پس از داوری، تعداد 85 مقاله برای ارائه شفاهی و 135 مقاله برای ارائه پوستر توسط هیئت داوران مورد پذیرش قرار گرفته است.

مهندسی رودخانه، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک محاسباتی، فناوری‌های نوین آب، هیدرولیک دریا و سواحل، سازه‌های هیدرولیکی، هیدرولیک محیط زیستی، ماشین‌های هیدرولیکی، هیدرولیک محیط‌های متخلخل، سیستم‌های انتقال و توزیع آب، تجهیزات و روش‌های اندازه‌گیری در هیدرولیک، کاربرد GIS و RS در مهندسی هیدرولیک، محیط‌زیست و شکوفایی شهری و آبخیزداری و سازه‌های هیدرولیکی وابسته محورهای این کنفرانس می باشند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها