خبرهای داغ:
مشاور عالی دانشکده پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) گفت: امروز حفظ روحیه جهادی ،ایثارگری و ازخودگذشتگی در جامعه عامل مهم پیش برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید فاصله ای بین آن ایجاد گردد.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۵۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرنگاری بسیج از گیلانغرب، مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات غرور آفرین مطلع الفجر با صعود چهار هزار نفری عمومی به ارتفاعات آوزین محل اجرای این عملیات ،در محل یادمان شهدای آن برگزار شد.

در این مراسم سردار اله نور نورالهی،مشاور عالی دانشکده پاسداری دانشگاه امام حسین کشور در سخنانی  اظهارداشت:گرامیداشت خاطره رشادتهای فرزندان ملت ایران در دوران دفاع مقدس  در راستای آرمانهای والای ما و دین بزرگی است بر گردن همه ما چرا که صمیمیت و علاقه ای که در جامعه نسبت به شهیدان و جامعه بزرگ ایثارزگران وجود دارد ایجاب می نماید .

 وی به ضورت گرامی داشت یاد و خاطره ایثارگری شهدا و رزمندگان به عنوان گنجینه های ماندگار دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت :این مناسبت ها باید در منطقه بنان شهدا و رزمندگان بی ادعا ،بهمین عظمت  برپا گرددو گرامی داشته شود.

سردار نورالهی ابراز داشت: امروز حفظ روحیهجهادی ، ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه عامل مهم پیش برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نبایستی فاصله ای بین آن ایجاد گردد چراکه ایجاد هرگونه فاصله از این تفکر و روحیه ما را از رسیدن به توسعه  و پیشرفت و رسیدن به قله های رفیع موفقیت باز می دارد.

مشاور عالی دانشکده پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)با اشاره به اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران در دنیا گفت: این اقتدار مرهون ایستادگی هایی است که مردان وزنان ما در نقطه به نقطه دفاع مقدس شاهکار خلق نمودند و امروز زنده نگهداشتن خاطره آن ایثارگریها و مقاومت ها ضامن رسیدن به پیروزی نهایی است.


این استاد برجسته نظامی افزود: عنوان دومین شهر مقاوم کشور برای شهرستان گیلانغرب نتیجه  مقاومت ، غیرتمندی، تفکر جهادی و سلحشوری و تئوری دکترین    سازش ناپذیری بود که متاثر از مقاومت و توفیقات عظیم در عملیات بزرگ مطلع الفجر بعنوان زمینه ساز عملیاتهای بزرگ دیگر در جنوب کشور  بود که باعث شد تا به توانمندی مردم سلحشور بیشتر پی برده شود.

سردار نوراللهی  به اهمیت عملیات غرور افرین مطلع الفجر اشاره وخاطر نشان کرد :عملیات مطلع الفجر بزرگترین عملیات غرب کشور در دوران هشت سال دفاع مقدس بود که ساعت 30 دقیقه بامداد روز 20 آذرسال 1360 با رمز مبارک یا مهدی ادرکنی  در دو محور منطقه عملیاتی گیلانغرب اجرا شد.

 در ابتدای این مراسم فرمانده  سپاه گیلان غرب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشان و 750 شهید والا مقام گیلان غرب و شهدای عملیات مطلع الفجر ،حضور مردم ولایت مدار و مقاوم در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان عملیات مطلع الفجر را نشان از تعصب دینی و انقلابی مردم دانست .

 سرهنگ معصومعلی محمدی با عنوان اینکه 8 سال  دفاع مقدس  ،دوران طلایی و اقتدار نظام ما بود تصریح کرد: عملیات مطلع الفجریکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین عملیاتهایی بود که رزمندگان اسلان در منطقه گیلانغرب اجرا و حقیقتاً دستاوردهای عظیمی به همراه داشت.

ارسال نظرات