برخلاف تلاش دشمنان، ایران اسلامی با رهبرهای آگاهانه مقام معظم رهبری و با انسجام و وحدت کلمه با تکیه بر تفکر بسیجی وجهادی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۹۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتظار به معنای قانع نبودن به و ضعیت موجود و تلاش برای رسیدن به وضع مطلوب است.

هدایت صفری با استناد به آیات قرآنی درباره اینکه آینده زمین متعلق به مستضعفان است، افزود: به قطع یقین در آینده نزدیک مستضعفان وارثان زمین شده و جهان پراز عدل و داد می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به وظیفه منتظران واقعی برای فراهم ساختن ظهور حضرت مهدی (عج) افزود: رعایت حق الناس، کسب رزق حلال و همراهی با نایب برحق حضرت مهدی (عج)، امام خامنه‌ای از وظایف منتظران است.

صفری با بیان اینکه رسیدگی به نیازمندان و محرومیت زدایی نیز از دیگر وظایفی است که به عهده منتظران آن حضرت باید مدنظر قراردهند، اضافه کرد: هم اکنون این بستر در کمیته امداد فراهم بوده وظیفه سنگین رسیدگی به محرومین به کمیته امداد واگذارشده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کمیته امداد به نیابت از ولی فقیه و به عنوان بال عاطفی نظام رسیدگی به حال نیازمندان رابرعهده دارد ، گفت: در این زمینه سالانه فعالیت‌های مختلفی توسط کمیته امداد در حمایت از محرومان در راستای توانمندسازی و خوداتکایی و خودکفایی آنان صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد نیازمند همراهی و همکاری بیش از پیش خیران است، افزود: با استناد به آموزه‌های دینی نقل شده یکی از نشانه های مومن بودن انجام کارهای خیرو رسیدگی به وضع نیازمندان جامعه است .

صفری با اشاره به اینکه شکرانه سلامتی و عمر و امنیت ورود به وادی خیر و ایجادسبقت درخیرات در جامعه از طریق کمک به فقرا و نیازمندان است، افزود: کمیته امداد از طریق اجرای طرح‌های مشارکتی این امکان را برای خیران فراهم کرده که در امور خیر مشارکت بیشتری داشته باشندوصدقه جاریه و باقیات صالحات از خود برجای بگذارند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در بخش پایانی سخنان خود به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان با صفوف به هم پیوسته نماز جمعه، مکتب شیعی و ولایی ،اسلام ناب محمدی ، فرهنگ علوی و فاطمی ومهدوی مخالفند و برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: خوشبختانه برخلاف تلاش دشمنان، ایران اسلامی با رهبرهای آگاهانه مقام معظم رهبری و با انسجام و وحدت کلمه با تکیه بر تفکر بسیجی وجهادی موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده است.

ارسال نظرات