خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگاور:

وحدت بین مسلمانان خاری بر چشم دشمنان است/کنگاور میزبان بزرگان اهل تشیع و تسنن در هفته وحدت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور، وحدت بین مسلمانان را مهم ترین ضربه به دشمنان دانست و گفت: کمال، ترقی و پیشرفت جامعه و سرکوب دشمن، جز در پرتو وحدت کلمه و برادری میسر نمی گردد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۲۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، حجت الاسلام امامی ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: تمام مصائب وارده بر جهان اسلام محصول تفرقه و اختلاف است.

وی با بیان این مطلب که عزت و سربلندی جز با وحدت و همدلی به دست نمی آید تصریح کرد: مسلمانان جهان باید با بصیرت و درایت و شعور سیاسی بالا توطئه های فرهنگی دشمن را شناسایی نموده و دربرابر این توطئه ها به سلاح دین و معرفت مسلح شوند.

امامی هفته وحدت را یکی از دستاوردهای مهم و عمده انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و گفت: در واقع انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در جهان است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کنگاور با اعلام اینکه شهرستان کنگاور در سه شنبه  و همزمان با هفته وحدت میزبان میهمانی بزرگی است گفت: همایش بزرگی با حضور علمای اهل تسنن و تشیع ،همچنین مسئولین سراسر استان به میزبانی شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات