خبرهای داغ:
مسئول بیمارستان صحرایی شهدای وحدت2 گفت: سامانه های کانکسی و ست بیمارستان صحرایی داریم که در کانکس هایی تعبیه شده و تمام امکانات بیمارستان در این کانکس ها تهیه شده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۳۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، دکتر کمالی اردکانی مسئول بیمارستان امام حسین(ع) مشهد صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیمارستان صحرایی در شوسف نهبندان اظهار داشت: یک هفته در خدمت شما هستیم و افتخار خدمتگزاری داریم.

مسئول بیمارستان صحرایی شهدای وحدت2 افزود: خانواده شهدا در محفل ما دعوت هستند و افتخار داریم هرکجا این عزیزان حضور داشته باشند بوی عطر شهدا در جلسه موجب خوشنودی افراد حاضر می شود.

وی با بیان اینکه همت جهادی دوستان برای سر و سامان دادن اینجا جای تشکر دارد عنوان کرد: سامانه های کانکسی و ست بیمارستان صحرایی داریم که در کانکس هایی تعبیه شده و تمام امکانات بیمارستان در این کانکس ها تهیه شده است.

کمالی اظهار داشت: متخصصین ما و نیروی تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در بیمارستان بیماران را ویزیت خواهند کرد. از دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی نیز در این طرح کمک کردند.

وی خاطرنشان کرد: دو اتاق عمل و 20 تخت بستری ، دو اورژانس خواهران و برادران و متخصص رادیولوژی و سونوگرافی داریم.

مسئول بیمارستان صحرایی شهدای وحدت2 با بیان اینکه سعی شده تا تمام اقدامات لازم در یک بیمارستان فراهم شود گفت: 3یونیت دندان پزشکی، آزمایشگاه، متخصص زنان ، گوش و حلق و بینی، جراحی ، اعصاب و اطفال داریم.

وی تاکید کرد: خواهشی از همکاران در این زمینه داریم که خدمات را به بهترین نحو به افرادی که واقعا نیازمند هستند ارائه کنیم.

کمالی ادامه داد: تجربه داریم که بعضی بیماران تکراری مراجعه می کنند و خدمات تکراری به آنان ارائه می شود.

وی متذکر شد: شاید افرادی چند بار از امکانات استفاده کنند و باز افرادی که نیازمند باشند در ازدحام جمعیت بوجود آمده به آنان خدمات رسانی نشود. مسئولین بومی منطقه هر کمک و تدبیری که می توانند در این زمینه انجام دهند.

مسئول بیمارستان صحرایی شهدای وحدت2 گفت: از مسئولین ، فرماندار، آموزش و پرورش و شورای تامین تشکر می کنم که همکاری های لازم را در این طرح داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها