فرمانده سپاه روح الله در جشنواره علمی سپاه روح‌الله :

پژوهش بناهای علمی و نتايج عملی و تجربی فراوانی به همراه دارد/تودیع و معارفه برخی مسئولین سپاه روح الله

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی، معاونت دانش و پژوهش و معاونت علمی و پژوهش سپاه روح‌الله با حضور جمعی از مسئولین علمی استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۴۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در جشنواره علمی سپاه روح‌الله که با حضور اساتید و روسای دانشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و مناسبت‌های ماه ربیع‌الاول گفت: پژوهش به عنوان یک امر مهم و مورد تاکید در اسلام و سیره پیامبران و ائمه معصوم(ع) است.

وی افزود: به کرات در دین اسلام به علم، تحقیق و پژوهش سفارش و به عنوان موضوع اساسی ترسیم شده است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت موجود در این زمینه بهره لازم را داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: پژوهش یک رویه هوشمندانه، خلاقانه و سامان‌مند برای یافت، بازگویی و بازنگری در رفتارها و پدیده‌هاست که اثر اساسی در زندگی بشر دارد و انسان برای رسیدن به کمال بایستی از این مسیر بگذرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با تاکید بر جایگاه پژوهشگران و محققان در جامعه گفت: افکار، انديشه‌ها و آثار محققان و پژوهشگران هر جامعه زير ساخت‌های علمی آن جامعه را تشکيل داده، بناهای علمی و نتايج عملی و تجربی فراوانی به همراه دارد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع) درخصوص تحقیق و پژوهش گفت: حضرت علی(ع) فرمود هر تلاشی که در آن تحقیق و حقیقت جویی نیست بهره ای ندارد.

فرمانده سپاه روح‌الله در این مراسم با اشاره به جایگاه بسیج دانشجویی گفت: ناحیه بسیج دانشجویی از این رو که با جمعی از فرهیختگان در ارتباط است بسیار ارزشمند است.

سردار سرتیپ پاسدار کریمی با اشاره به ظرفیت علمی استان مرکزی گفت: استان مرکزی با 80 واحد دانشگاهی و 120 هزار دانشجو از جمله استان های فعال در حوزه علمی است.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه بایستی در هر مسئولیتی برای رشد علمی و پیشرفت انقلاب اسلامی تلاش کرد، گفت: تودیع و معارفه تنها جابه جایی سنگر است ولی هدف یکی است.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر تعامل هرچه بیشتر میان بسیج اساتید، بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی گفت: ذات جابه جایی‌ها برای این است که نیروی جدید بتواند نقاط ضعف دیده شده را مرتفع و نقاط قوت را تقویت سازد.

در حاشیه این جشنواره مراسم تودیع و معارفه بسیج دانشجویی، معاونت علمی پژوهشی و معاونت دانش و پژوهش برگزار شد.

محمدعلی آقامحمدی که تا پیش از این در معاونت دانش و پژوهش سپاه روح‌الله بود تودیع و به عنوان مسئول بسیج ناحیه دانشجویی معارفه شد.

سرهنگ پاسدار عرب معاونت علمی پژوهشی سپاه روح‌الله تودیع و دکتر صدیقی که تا پیش از این مسئول بسیج دانشجویی بود به جای وی معارفه شد.

سروان پاسدار عباسی نیز به عنوان معاونت دانش و پژوهش به جای سرهنگ پاسدار آقامحمدی معارفه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات