مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر:

اسکان ۳۲۵ گردشگر خارجی در مراکز اقامتی ابهر

در سال ۹۵ تا ابتدای آذرماه ۳۲۵ گردشگر خارجی و ۴هزار و ۷۰۷ گردشگر داخلی سه مرکز اقامتی این شهرستان را برای اقامت انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۶۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر در نخستین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی به ارائه گزارشی از حوزه گردشگری این شهرستان در سال ۹۵ پرداخت و گفت: در سال ۹۵ تا ابتدای آذرماه ۳۲۵ گردشگر خارجی و ۴هزار و ۷۰۷ گردشگر داخلی سه مرکز اقامتی این شهرستان را برای اقامت انتخاب کرده‌اند.

عباس شمشیری مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر، اظهار کرد: ۳هزار و ۶۰۰ نفر در سال ۹۵ تا ابتدای آذرماه از موزه باستان شناسی ابهر بازدید کرده اند.

وی در خصوص آمار اقامت در سه مرکز اقامتی این شهرستان اظهار کرد: در سال ۹۵ تا ابتدای آذرماه ۳۲۵ گردشگر خارجی و ۴هزار و ۷۰۷ گردشگر داخلی سه مرکز اقامتی این شهرستان را برای اقامت انتخاب کرده‌اند.

همچنین به گفته شمشیری ۳ هزار و ۴۹۶ نفر در مدارس این شهرستان اسکان یافته و آمار چادرهای مسافرتی برپا شده در پارک ها، بلوارها، آلاچیق ها و فضاهای باز شهرستان ابهر ۱۷ هزار و ۸۵۰ چادر بود که ۷۱ هزار و ۴۰۰ نفر در آنها اقامت داشتند.

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر اظهار کرد: در سال ۹۵ تاکنون ۱۰۰ مورد بازدید از تاسیسات و موسسات گردشگری این شهرستان بعمل آمده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار