نمایشگاه و مراسم تجلیل از آثار برگزیده مسابقه پوستر و روزنامه دیواری به زبان انگلیسی و با موضوع حمایت از محیط زیست، آثار زبان آموزان موسسه ایران زمین زنجان در محل هنرستان هنرهای زیبای زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۷۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نمایشگاه پوستر و روزنامه دیواری به زبان انگلیسی و با موضوع حمایت از محیط زیست، آثار زبان آموزان موسسه ایران زمین زنجان در محل هنرستان هنرهای زیبای زنجان برگزار و از آثار برگزیده با حضور پرشور زبان آموزان طی مراسمی با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست زنجان تجلیل و قدردانی شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان دراین مراسم ضمن تشکر از زحمات مسئولین موسسه دوستدار محیط زیست ایران زمین زنجان و زبان آموزان در تهیه آثار گفت: از این که این همه دوستدار محیط زیست را با این ذوق و شوق و احساس مسئولیت در زمینه محیط زیست اینجا میبینم بسیار خوشحالم و امیدوارم به همت تمامی دوستداران محیط زیست شاهد محیط زیست سالم باشید.

موسوی با اشاره به اهمیت آموزش در حفاظت از محیط زیست افزود: باید حفاظت از محیط زیست دغدغه تمامی افراد جامعه باشد بویژه کودکان و نوجوانان که آینده این سرزمین برای آنهاست که می توانند با تصمیم گیری ها و رفتار مناسب از تخریب محیط زیست جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: یکی از اصلی ترین عوامل تهدیدات زیست محیطی در جامعه امروز نداشتن اطلاعات ودانش زیست محیطی افراد جامعه است که تقاضا داریم مردم عزیز و دوستدار محیط زیست در این زمینه نیز مطالعات بیشتری داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خاطر نشان ساخت: بزودی مقدمات بازدید برگزیدگان این همایش از دشت آهوان سهرین و موزه تاریخ طبیعی زنجان فراهم خواهد شد و اکران مستند مادرکشی نیز از دیگر برنامه های اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان برای برگزیدگان و سایر زبان آموزان این موسسه می باشد که در فرصت مناسب برگزار خواهد شد.

گفتنی است به همت مسئولین موسسه زبان ایران زمین زنجان و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان فراخوان مسابقه پوستر و روزنامه دیواری با موضوع حمایت از محیط زیست ویژه زبان آموزان موسسه ایران زمین در آبان ماه سال جاری منتشر شد و بیش از 100 اثر به دبیرخانه تحویل داده شد.

آثار ارسالی توسط زبان آموزان در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با محتوای زیست محیطی و در قالب تیم های 8 الی 15 نفره تهیه شده بود که پس از داوری آثار نمایشگاه روز شنبه مورخ 20 آذر ماه از ساعت 17 الی 19 در محل هنرستان هنرهای زیبای زنجان برگزار شد .

از آثار برگزیده در سه رده سنی طی مراسمی با اهدای جوایز و لوح تقدیر با حضور سید رضا موسوی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان، مدیران موسسه و حضور پرشور زبان آموزان به همراه خانواده ها تجلیل شد و همچنین در حاشیه این برنامه ایستگاه نقاشی کودکان نیز برگزار گردید.

ارسال نظرات