خبرهای داغ:
استاندار قزوین گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود هنگام مراجعه سرمایه‌گذاران فرصت را مغتنم شمرده و با تسهیل در امور آنان بستری فراهم کنند تا این افراد از سرمایه‌گذاری در قزوین پشیمان نشوند.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۸۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در  قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که شب گذشته(یکشنبه شب) در سالن باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت‌های فراوانی دارد که نباید این ظرفیت‌ها را نادیده گرفت، بلکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای افزایش بهره‌وری استفاده نماییم.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید تلاش کنند با روان‌سازی امور مرتبط با حوزه تولید نهایت همکاری را با تولیدکنندگان استان داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اگر مدیران به خوبی با صنعتگران و تولیدکنندگان همکاری نکنند با توجه به اینکه چنین ظرفیت‌‌هایی در استان دیگر هم وجود دارد قطع به یقین سرمایه‌گذاران حوزه تولید و صنعت در قزوین سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

همتی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی‌ نباید به تولیدکنندگان همانند یک طعمه نگاه کنند، تبیین کرد: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود هنگام مراجعه سرمایه‌گذاران فرصت را مغتنم شمرده و با تسهیل در امور آنان بستری فراهم کنند تا این افراد از سرمایه‌گذاری در قزوین پشیمان نشوند.

وی عنوان کرد: هیچ تولیدکننده‌ای نباید در دستگاه‌های اجرایی استان قزوین معطل شود بلکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تکریم سرمایه‌گذاران و تسهیل در امور آنان بستر لازم برای ترغیب سرمایه‌گذاران به منظور سرمایه‌گذاری در قزوین را فراهم کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: تولیدکنندگان امروز همانند رزمندگان دیروز هستند که در دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی برای این مرز و بوم دریغ نکردند بنابراین باید احترام آنان حفظ شده و اصل سرعت در انجام امور مرتبط با حوزه تولید به درستی رعایت شود.

همتی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید هنگام مراجعه سرمایه‌گذاران به ادارات آنان به احترامشان بلند شوند، گفت: مدیران باید به گونه‌ای رفتار کنند که سرمایه‌گذار مراجعه‌کننده به آنان احساس امنیت و آرامش کرده و اشتیاق بیشتری برای ادامه کار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با اقامه نماز خود را شارژ روحی کرده و با انگیزه بیشتری به مردم خدمت کنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مدیران قادر به حل مشکلات بوده و نیاز به دستور مسؤولان بالادستی خود ندارند، مطرح کرد: نباید با مانع‌تراشی مسیر تولید را سخت کنیم زیرا تولیدکننده وقتی وارد این مسیر می‌شود به اندازه کافی درگیر مسائل و مشکلات است بنابراین نباید با طولانی کردن بروکراسی اداری او را از ادامه کار ناامید کرد.

همتی با تأکید بر اینکه مدیران باید با مدیریت جهادی و عزم بسیجی کار کنند، عنوان کرد: برای خروج از وابستگی به درآمد حاصل از فروش نفت نیاز است که حمایت لازم از تولید صورت گیرد.

وی ضمن گلایه از عملکرد دفتر کار خود بیان کرد: در برخی از موارد تولیدکننده و یا شهروندی به بنده مراجعه کرده و می‌گوید که چند هفته یا ماه منتظر ملاقات بوده که این کار ایراد دارد.

استاندار قزوین یادآور شد: کسی نباید برای ملاقات با استاندار معطل شود و من وظیفه دارم با وجود مشغله بسیار با افرادی که قصد ملاقات با دارند، وقت گذاشته و اگر توانستم مشکل آن را حل کنم.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها