خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: اینکه نخست وزیر انگلستان علیه ایران در بحرین صحبت کند نشان از گستاخی است در حالی که اگر مذاکرات نبود روباه پیر این جرأت را پیدا نمی‌کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۰۹۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
اظهارات نخست وزیر انگلستان نشان از گستاخی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه اعضای این کمیسیون رسالت‌های مشخصی بر عهده دارند، اظهار کرد:‌ دشمنان باید قدرت نظام اسلامی را احساس کنند.

وی با تاکید بر اینکه آموزه‌های دینی نرمش در مقابل دشمنان را منع کرده است، اضافه کرد: سابقه مذاکره با دشمن در گذشته تجربه شده است به همین علت باید با استفاده از روش‌های مختلف در مقابل نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف ایستادگی کنیم.

این مرجع تقلید از جایگاه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام یاد کرد و گفت: علمای شیعه مرزبان‌هایی هستند که باید با جلوگیری از نفوذ افکار دشمن در عرصه فرهنگ از آرمان‌ها حراست کنند.

وی به برخی از روایات قرآن کریم در مورد لزوم ایستادگی مقابل دشمنان اشاره کرد و افزود: اگر لحظه‌ای غفلت کنیم دشمن به اهداف خود می‌رسد‌؛ اینکه نخست وزیر انگلستان علیه ایران در بحرین صحبت کند نشان از گستاخی است در حالی که اگر مذاکرات نبود روباه پیر این جرأت را پیدا نمی‌کرد.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: سخنان وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه آمریکا به دنبال رهبری در منطقه است، برای نظام اسلامی سنگین است چراکه استکبار جنگ‌های نیابتی را در منطقه رقم زده و با حمایت از رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد فاصله در میان کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه وحدت نظام اسلامی یکی از اولویت‌های مورد نیاز کشور است، تصریح کرد: اگر به مطالب روزنامه‌ها توجه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که در کشور دو اراده و طرح وجود دارد، رسانه‌ها باید اصلاح شوند تا مطالب دو قطبی توسط آنها ترویج نیابد گاهی انتقادها قابل مشاهده است اما اینکه برای تخریب افراد سخنی را به میان بیاوریم به نفع دشمن است.

وی با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید با محوریت رهبر انقلاب اسلامی وحدت خود را تقویت کند، تصریح کرد: حرکت منسجم به سمت خواسته‌های نظام اسلامی و پرهیز از عملکرد گزینشی از نیازهای اصلی جامعه اسلامی است؛ شاخص‌های راه امام خمینی(ره) به خوبی قابل مشاهده است به همین علت باید از برداشت‌های گزینشی از راه بنیانگذار کبیر انقلاب جلوگیری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه همراهی با معنویت را از ویژگی‌های نظام اسلامی برشمرد و گفت: عملکرد برخی از افراد نشان داده است که آنها در راه خدمت به مردم در حال گام برداشتن هستند اما برخی دیگر از افراد نسبت به رضایت مردم بی‌توجه شده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها