خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین از برگزاری دومین دوره آموزشی مروجین و راویان فرهنگی در سطح استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۱۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

محمد کشاورز مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر عجل الله تعالی فرجه الشریف  استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اذعان کرد: دومین دوره آموزشی مروجین و راویان فرهنگی استان قزوین با محوریت تفسیر و تبیین مولفه های انقلابی جذید برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دوره یک روزه بوده و در روز چهارشنبه 24 آذرماه در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به عناوین و اهداف 6 گانه این دوره اشاره کرد و گفت: تبیین مولفه‌های پیشرفت با تاکید بر انقلابی‌گری، تبیین شاخص های معیشت و ایجاد رفاه اقتصادی از اهداف این دوره آموزشی است.

مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اضافه کرد: ریشه کنی فساد و تبعیض و اشرافی گری مسئولین و بررسی راهکارهای محرومیت‌زدایی و رفع فقر از دیگر اهداف این دوره است.

کشاورز رسیدگی به مسئله امنیت و ارائه راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی را از دیگر اهداف این دوره دانسته و اظهار کرد: همه برنامه‌ها و اهداف این دوره آموزشی با تاکید بر انقلابی‌گری پیش‌بینی شده است.

وی تبیین کرد: دوره اول این دوره آموزشی در شش ماهه اول سال برگزار شده است.

مسئول فرهنگی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در خاتمه خاطرنشان کرد: از اساتید مجرب و اساتید دانشگاهی برای حضور و سخنرانی در این دوره دعوت به عمل آمده و معرفی کتاب یکی دیگر از برنامه های درز نظر گرفته شده در این دوره آموزشی است.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها