نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت:
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز بر همگان واضح است که بسیاری از مسائل دنیا بدون حضور ایران حل نمی‌شود و دلیل آن شکل‌گیری قدرتی با جنس متفاوت با محوریت ایران در برابر استکبار است
کد خبر: ۸۷۹۱۱۲۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان  سعید جلیلی پیش از ظهر امروز در همایش "منادیان وحدت" که به مناسبت هفته وحدت با حضور علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: شاید بسیاری از کسانی که مسائل ایران را دنبال می‌کنند، به دنبال این سئوال هستند که چرا دشمن درباره مسائل ایران اینگونه حساس است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: سئوال اینجاست که چرا اهمیت چند دستگاه سانتریفیوژ برای استکبار آنقدر زیاد است که آن‌ها مدت زیادی برای چانه‌زدن با ایران وقت صرف می‌کنند تا آن‌ها را غیرفعال کنند.

وی ادامه داد: امروز همه افراد با بصیرت می‌دانند که این‌ها بهانه است، چرا‌که بسیاری از کشورها در نقاط مختلف دنیا تعدادی زیادی کلاهک هسته‌ای دارند و بی‌شک هدف استکبار در این زمینه تنها جلوگیری از افزایش قدرت ایران است. در NPT آمده فقط چند کشور می‌توانند سلاح هسته‌ای داشته باشند و این نشأت گرفته از یک منطق استکباری قدیمی است.

جلیلی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی یک جریان منسجم دینی را در مقابل خود می‌بیند و همین جبهه مقاومت سبب شده تا روند پیروزهای رژیم اشغالگر قدس با شکست مواجه شود. استکبار جهانی امروز با یک شجره طیبه مواجه شده که از جنس شوروی و مارکسیست نیست، بلکه جنسی دینی دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اندیشه دینی سبب قدرت حزب‌الله شده، خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارد و امیدواریم این شجره طبیه طومار استکبار را بپیچد و آن‌ها را از روی صفحه روزگار حذف کند.

وی با تاکید براینکه آمریکایی‌ها نگران افزایش قدرت ایران در جهان هستند و بنابراین برای فتنه‌افکنی در جهان اسلام از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند،‌ گفت: امروز بر همگان واضح است که بسیاری از مسائل دنیا بدون حضور ایران حل نمی‌شود و دلیل آن شکل‌گیری قدرتی با جنس متفاوت با محوریت ایران در برابر استکبار است.

ارسال نظرات