خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: شیعه اصیل و سنی واقعی به راه حل خدای متعال یعنی اعتصام به حبل الله عمل می کند نه اینکه بر طبل تفرقه بکوبد.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۴۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید انّ هذه امة واحده و انا ربکم فاعبدونی یعنی ما شما را امتی واحد قرار دادیم.

وی عنوان کرد: خداوند دستور می فرماید مرا عبادت کنید عبادت خدای متعال تنها بجا آوردن نماز و روزه و حج و عبادات فردی نیست بلکه اوامر و نواهی الهی در مسائل اجتماعی،سیاسی و اقتصادی را هم باید ببینیم.

ملک آبادی افزود: خدای متعال که ما مسلمین را دعوت به وحدت می فرماید دشمنان ما را هم معرفی می فرماید و اهداف آنها را، در جایی می فرماید اشد الناس عداوة للذین آمنوا الیهود و الذین اشرکوا یعنی بدترین مردم نسبت به شما مسلمین یهود و مشرکین هستند و کسانی که مشرک هستند و هدف آنها را ارتداد و جنگ افروزی بین مسلمین معرفی می فرماید.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قایناتخاطرنشان کرد: چرا کشورهای جهان اسلام خدا و قرآن و اوامر الهی را وا نهاده و سر سپرده کسانی شده اند که خدای متعال آنها را دشمن مسلمین معرفی نموده است.

وی ادامه داد: شیعه اصیل و سنی واقعی به راه حل خدای متعال یعنی اعتصام به حبل الله عمل می کند نه اینکه بر طبل تفرقه بکوبد و گروهی از مسلمین را تکفیر و خارج از دین معرفی کند تنها راه وحدت جامعه مسلمین توجه به خدا و قرآن و رفتار و سیره عمل پیامبر اکرم (ص) یعنی عطوفت و مهربانی نسبت به مسلمین و بدبین بودن و دشمن انگاشتن مستکبرین می باشد.

وی اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید و لا یزالون یقاتلونکم حتی یردو کم عن دینکم ان استطاعوا پیوسته مشرکین با شما در حال جنگ و قتال خواهند بود تا شمارا از دینتان خارج کنند اگر بتوانند. از این آیه کریمه به خوبی استفاده می شود هدف نهایی دشمنان اسلام بر اندازی اسلام واقعی و نفوذ در ارکان جوامع اسلام و اندیشه اسلامی است.

ملک آبادی بیان داشت:  آیا حذف آیات جهاد از کتب درسی برخی کشورهای اسلامی، عدم استکبار ستیزی در کشور های اسلامی همچنین سران بعضی کشورهای اسلامی با مستکبرین بالاخص آمریکا و برقراری ارتباط بارژیم منحوس صهیونیستی خبر از نفوذ در جامعه اسلامی نمی دهد؟

وی ادامه داد: راه حل نفوذ به فرموده مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی جهاد کبیر در تمام عرصه های اقتصادی ( خودکفایی و تحریم کالاهای خارجی تولید) و فرهنگی(عمل به دستورات دین مبین اسلام اخوت و برادری و برابری) و سیاسی (لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا) اینکه کفار و مشرکین و صهیونیست ها نباید به عنوان دوست و ولی و سرپرست مسلمین قرار بگیرند می باشد. عمل به آیات کریمه قرآن وحدت بخش و سد مستحکمی برای نفوذ دشمن خناس می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها