به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه پیام نور مروست:
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه پیام نور مروست نمایشگاه عکس «مروست؛تاریخی در کویر » در این بخش گشایش یافت.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۵۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛با حضور مهندس فلاحتی بخشدار، مدیران ادارات ، شهردار،اعضای شورای اسلامی مروست و جمعی از هنرمندان و دانشجویان، نمایشگاه عکس«مروست؛تاریخی در کویر» در دانشگاه پیام نور مروست افتتاح شد.

بخشدار مروست در افتتاح این نمایشگاه با سپاسگزاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و دانشگاه پیام نور به علت برگزاری اسن نمایشگاه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه عکس مروست تاریخی در کویر در معرفی و شناساندن ظرفیتهای این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .

فلاحتی گفت: اقدام ابتکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرفی توانمندیهای فرهنگی ، اجتماعی ، طبیعی و .. این بخش قابل تقدیر است .

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه اقدامات و فعالیتهای خوب فرهنگی در سطح بخش مروست در حال انجام است و چشم انداز آینده فرهنگی این منطقه امیدوار کننده و روشن است .

در ادامه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز با تشکر و سپاسگزاری از همراهی و مساعدت مسئولین بخش،شهرستان و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این نمایشگاه از چاپ و انتشار کتاب عکس مروست ؛ تاریخی در کویر در آینده نزدیک خبر داد.

اکبر رنجبر به توانمندیهای خوب فرهنگی و هنری در بخش مروست اشاره خاطر نشان کرد: تعامل خوب مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مخصوصا جناب آقای غیاثی مدیر کل محترم و همچنین همراهی و همکاری مسئولان بخش موجب شده تا فعالیتهای فرهنگی و هنری این بخش از رونق چشمگیری برخوردار شود .

گفتنی است این نمایشگاه تا سوم دی ماه دردانشگاه پیام نور مروست برای بازدید علاقه مندان دایر است .

ارسال نظرات