خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: ما باید الگوی مصرفمان اعتدال لازم و کافی را داشته باشد و تنها با شعار دادن و عمل نکردن به شعار جلوه اعتدال را در جامعه خراب نکنیم.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۵۸
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

 حجت‌الاسلام حسین عدالتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون لزوم اصلاح الگوی مصرف در جامعه اظهار کرد: خداوند متعال به بشر عقل و قدرت اختیار داده و ما می‌توانیم با روش و بینش خود، رعایت اعتدال را در زندگیمان کنترل کنیم.

وی رعایت اعتدال تنها در شعار دادن را مخرب دانسته و تصریح کرد: ما باید الگوی مصرفمان اعتدال لازم و کافی را داشته باشد و تنها با شعار دادن و عمل نکردن به شعار جلوه اعتدال را در جامعه خراب نکنیم.

این مسئول توضیح داد: اصلاح الگوی مصرف یعنی ما باید چه کارهایی انجام دهیم تا به دور از اسراف و با رعایت اعتدال بتوانیم خوب مصرف کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین مطرح کرد: در آیات متعدد قرآن و در روایات همواره به رعایت اعتدال و دوری از اسراف در تمام ابعاد زندگی تاکید شده است.

عدالتی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن تبیین کرد: خداوند در این آیات آدمی را به رعایت اعتدال در زندگی تذکر می‌دهد و خداوند همواره دوستدار اعتدال‌کنندگان است.

وی ادامه داد: خداوند در آیاتی دیگر مسرفان را دروغگو، غیر قابل هدایت و برادران شیطان می‌خواند و خود شیطان این افراد را بسیار ناسپاس می‌داند چرا که در مقابل پروردگارشان نافرمانی‌ کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان حدیثی از امام باقر(ع) گفت: خداوند نعمتش را برای افراد سپاسگزار و میانه‌رو پایدار می‌کند.

این مسئول تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولین همواره در سخنرانی‌هایشان بر لزوم اصلاح الگوی مصرف و میانه‌روی در تمام ابعاد زندگی تاکید دارند ولی باید این سخنان کم‌کم وارد وادی عمل شوند و قناعت و میانه‌روی جزء ارکان زندگی ما قرار گیرند.

عدالتی در خاتمه متذکر شد: اگر بخواهیم کشور و جامعه‌مان پیشرفت کند و دیگر محتاج سایرین نباشیم می‌بایست الگو مصرفمان را اصلاح کرده و اعتدال را در زندگی و جامعه‌مان پیاده کنیم.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها