ابوالفضل قناعتی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسیاری از مجتمع های تجاری فقط در مناطق1، 2 شهر تهران متمرکز شده اند و این مسئله نیز باعث مشکلات در تردد مردم و افزایش ترافیک در تهران شده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به دلایل ترافیک بیش از حد در تهران اظهار داشت: ترافیک تهران در فصل هایی از سال طبیعی است؛ معمولا پیک ترافیک و تردد مردم در ساعت های خاصی است، یعنی در ساعت 7 تا 9 صبح و از 7 تا 9 شب، ترافیک طبیعی است، زیرا زمان تردد کارمندان و افرادی که فعالیت اقتصادی دارند در همین ساعت است.

وی افزود: دلیل دیگر شدت گرفتن ترافیک در ساعت های خاص در تهران بحث زوج و فرد است که مردم می توانند از 7 شب در خیابان ها تردد کنند. پیش از این ساعت زوج و فرد تا ساعت 5 و نیم بود و همین عامل موجب شده مردم در ساعت های خاصی بیرون بیایند و ترافیک شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: موضوع مهمی که در رابطه با ترافیک شدید تهران باید در نظر داشت توجه به زیر ساخت ها و توزیع مناسب خدمات در همه مناطق تهران است، نباید فضاهایی که ایجاد ترافیک می کند فقط در شمال شهر تهران متمرکز شوند بسیاری از مجتمع های تجاری فقط در مناطق1، 2 شهر تهران متمرکز شده اند و این مسئله نیز باعث مشکلات در تردد مردم و افزایش ترافیک در تهران شده است.

ارسال نظرات