بهرام بیرانوند در گفت‌و‌گو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: دولت دربحث حقوق‎های نجومی به شدت منفعل عمل کرده و اینکه آقای وزیر بیان کند دولت خیلی انقلابی عمل کرده، لطمه به کلمه "انقلاب"و "انقلابی" است و به آبرو و حیثیت کلمه "انقلابی" آسیب می‎زند.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۰۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
بهرام بیرانوند نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر وزیر دادگستری مبنی براینکه اقدام دولت در برخورد با حقوق‎های نجومی انقلابی بوده تصریح کرد: دولت در بحث برداشت‎ها و حقوق‎های نجومی به شدت منفعل عمل کرده و اینکه آقای وزیر بیان کند دولت خیلی انقلابی عمل کرده، لطمه به کلمه " انقلاب" و " انقلابی" است و به آبرو و حیثیت کلمه " انقلابی " آسیب می‎زند.

بیرانوند در ادامه این مطلب گفت: دولت با عدم برخورد با حقوق‎های نجومی خود را در معرض اتهام قرار می‎دهد که نکند فیش‎های حقوقی  خود اعضای دولت و رئیس جمهور نیز نجومی باشند از این‎رو دولت بایستی برای رفع این اتهام نیز که شده با مدیرانی که برداشت‏‎های اضافی از بیت‎المال داشتند و در امانت خیانت کردند برخورد کند درغیراین صورت تاوان این مسئله را به شکل جدی خواهد پرداخت و انفعال دولت در برخورد با نجومی بگیران مشکوک است.

وی عنوان کرد: مردم در مورد این قضیه هیچ گونه اغماضی ندارند و فیش‎های چند ده میلیونی را با آنچه که بر سر سفره‎شان قرار می‎گیرد مقایسه می‎کنند و از کسی که در این قضیه وظیفه خود را انجام نداده است متنفر می‎شوند.

نماینده سابق مجلس درباره چرایی عدم اهتمام دولت درموضوع حقوق‎های نجومی اظهار داشت: ممکن است پای منافع درمیان باشد یا اینکه دولت نخواهد پایگاه سیاسی و اجتماعی او لطمه ببیند؛ چراکه دولت پایگاه اجتماعی خود را بین افراد ثروتمند جامعه تعریف کرده و کاری با مستضعفین و محرومین جامعه ندارد.
ارسال نظرات