مسئول سازمان بسیج مداحان و هیائت مذهبی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: دوره دوره آموزشی تخصصی مداحی برای 120 نفر ازمداحان بسیجی استان در خرم آباد آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۱۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
سرگرد پاسدار محمد محمودند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان اظهار داشت: دوره آموزش تخصصی مداحی با حضور بیش از یکصد و بیست نفر از بسیجیان مداح سراسر استان به مدت 4روز برابر 4 هزار و800نفر نشست  در مرکز  استان برگزار خواهد شد.
وی افزود :سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) این دوره را با هدف تعلیم و تربیت ،گسترش معرفت و شناخت صحیح فکری و اعتقادی مداحان و به منظور ارتقاء سطح دانش مورد نیاز در زمینه مداحی و توانمد شدن در زمینه برگزاری مجالس پر مغز  برگزار می کند.
مسئول سازمان بسیج مداحان و هیائت مذهبی سپاه استان گفت: جهت بهره گیری بیشتر از این فرصت  از 5نفر اساتید متخصص و برجسته کشور جناب آقای حاج معین طاهری در موضوع آشنایی  با روش روضه خوانی، استاد خرسندی موضوع اصول و فنون مداحی، استاد بکائی در موضوع آداب صحیح دعا خوانی ، استاد احمدوند آشنایی با ردیف ها دستگاه ها و گوشه های آواز و استاد واضحی در موضوع مقتل شناسی و هچنین 5نفر از اساتید متخصص و برجسته استان جناب آقای دکتر میرزایی در موضوعات ادبیات عرب، دکتر عزیزی شعر شناسی ،حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان در بحث بصیرت سیاسی ،حجت الاسلام مهدوی آسیب شناسی و حجت الاسلام و المسلمین غلامی احکام مداحی دعوت شده است.
وی ادامه داد:در پایان پس از آزمون تئوری یا عملی متناسب با موضوعات  مطرح شده و قبولی فراعین، گواهی پایان دوره آموزشی مداحی تقدیم شرکت کنندگان  خواهد شد .

ارسال نظرات