مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز:

بانوان بسیجی نیز آماده خدمت به جبهه مقاومت هستند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز در حاشیه بسته بندی کمک های مردمی این ناحیه به جبهه مقاومت و مردم مظلوم سوریه از آمادگی بانوان بسیجی سپاه غدیر برای کمک به جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۳۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

مریم کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، گفت: امروز بانوان بسیجی سپاه غدیر تبریز به یاد روزهایی که از این محل برادران و فرزندان خود را به جبهه بدرقه می کردند آمده اند تا بار دیگر در پشیبانی جبهه مقاومت همچون دوران دفاع مقدس حضور خود را نشان دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که کمک های رسیده مردمی از پایگاه ها و حوزه های این ناحیه در اسرع وقت پس از ارسال به دست مردم مظلوم سوریه برسد تا کمکی برای آن ها در فصل زمستان باشد.

کاظمی نقش زنان را در جمع آوری و بسته بندی کمک های مردمی بی نظیر عنوان و بیان کرد: با اطلاع مردم سیل کمک ها و همچنین حضور بانوان برای کمک در بسته بندی و ساماندهی چشمگیر است چنانکه واقعا انسان را این حضور مردم به وجد می آورد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه غدیر تبریز کمک های غیرنقدی را شامل 10هزار پتو، مواد غذایی، لباس گرم و ... نام برد و افزود: علاوه بر این کمک ها چندین کارخانه پتو نیز آمادگی خود را برای ارسال پتو اعلام کرده اند.

بانوان بسیجی سپاه غدیر تبریز به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان امروز کمک های مردمی بسیجیان این ناحیه را در حسینیه شهدای سپاه غدیر تبریز که در دوران دفاع مقدس محل اعزام رزمندگان بود برای جبهه مقاومت بسته بندی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها