عذرخواهی شهردار املش بخاطر تحمل وضعیت بسیار نامطلوب آسفالت کمربندی

شهردار املش از شهروندان املشی بخاطر تحمل وضعیت بسیار نامطلوب آسفالت کمربندی املش عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۵۷
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش، بابک ریحانی شهردار املش گفت: کمربندی املش معروف به خیابان مرحوم طالقانی املش از چهارراه کیازنیک تا چهارراه حاجی آباد به طول 3200 متر که علاوه بر ایاب ذهاب شهروندان املشی مسیر ارتباطی کنارگذر بخش و شهر اتاقور لنگرود به بخش و شهرهای رانکوه و در ادامه رحیم آباد، رودسر و کلاچای است.

شهردار املش گفت: بسیاری از مدارس پرجمعیت مقاطع مختلف تحصیلی شهر املش اعم از دخترانه و پسرانه از قبیل: کارو دانش مرحوم طالب پور، شهید باهنر، نرجسیه، پروین اعتصامی، نمونه دولتی، شهید شیرودی، شهید بهشتی، مرحوم حقانی، و شهید احمدی زربیجاردر حاشیه دوطرف کمربندی املش واقع شده اند که در ایام تحصیل محل رفت و آمد دانش آموزان مشغول به تحصیل و فرهنگیان شاغل در این مدارس است.

شهردار املش ضمن عذرخواهی از شهروندان املشی بخاطر وضعیت بسیار نامطلوب کمربندی املش به لحاظ وجود چاله های سطح خیابان و جمع شدن آب های سطحی و فرسایش سطح آسفالت آن، گفت: 199 میلیون تومان اعتبار امسال در کمیته برنامه ریزی این شهرستان برای کمربندی املش اختصاص یافته است.

شهردار املش گفت: فاز اول کار اجرایی کمربندی املش از روز گذشته آغاز شده ولی برای تکمیل اجرای آن به صورت بلوار و احداث پیاده روسازی و تأمین روشنایی، جابجایی تیرهای برق و هدایت آب های سطحی به شلمانرود و استخر زربیجار از طریق لوله گذاری در مجموع به هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شهردار املش خواستار حمایت های مسئولان بالادستی اعم از مسئولان شهرستانی و استانی برای تأمین اعتبار مورد نیاز و صدور مجوز برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه ی شلمان رود و سایر منابع برای اجرای هرچه زودتر و بهتر پروژه کمربندی املش و حداقل شن ریزی بعضی از کوچه پس کوچه های داخل شهر املش با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی شهرداری املش شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار