خبرهای داغ:
سردار غیب پرور در مراسم تکریم و معارفه ریاست سازمان بسیج مستضعفین:
رییس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا کند که هیچ فردی شرمنده مولایش امام خامنه ای نشود چرا که کسی که شرمنده امام و مولا و رهبری اش شود، معلوم نیست که عاقبت به خیر گردد و این خیلی سخت است.
کد خبر: ۸۷۹۱۲۶۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج سردار غلامحسین غیب پرور رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تکریم سردار نقدی و معارفه خود اظهار داشت: هیچ وقت فکر نمی کردم که یک زمانی این شایستگی را پیدا کنم که مورد خطاب مستقیم مولایم امام خامنه ای قرار بگیرم و خدا را شاکرم و صمیمانه از امام مسلمین و فرمانده معظم کل قوا تشکر می کنم.

وی ادامه داد: خدا کند که هیچ فردی شرمنده مولایش امام خامنه ای نشود چرا که کسی که شرمنده امام و مولا و رهبری اش شود، معلوم نیست که عاقبت به خیر گردد و این خیلی سخت است. 

سردار غیب پرور افزود: اینکه مردم بگویند فلانی کجا بوده و چه کرده است مهم نیست، ولی اگر آقا و مولایش از او راضی نباشد این یعنی فعالیت خوبی را نداشته است. 

رئیس جدید سازمان بسیج تاکید کرد: از بسجیان و خانواده شهدا، ایثارگران تقدیر و تشکر می کنم و از فرصت استفاده می کنم و از سرلشکر جعفری سپاسگزارم که سرلشکر جعفری به بنده اعتماد نمودند، هر چند من در خط سوسنگرد در دوران دفاع مقدس در خدمت ایشان بودم و این هم جزو افتخارات بنده در هشت  سال دفاع مقدس است.
 
وی گفت: در خصوص برادرم عزیزم سردار نقدی باید شهادت بدهم که ویژگی هایی همچون صبر، اخلاق نیکو، تلاش بی وقفه، وقت گذاری در بسیج و ... جزو شاخصه های مدیریتی و شخصیتی وی است و نه فقط من، بلکه تمام بسیجیان شهادت می دهند به ولایت پذیری ایشان و به راستی سردار نقدی ذوب در ولایت بودند و هستند و شهادت می دهم به انقلابی بودن و مدیر بودن  و اهل تدبیر و مشورت بودن وی.
سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: بنده حقیر سالها نوکری بسیج در استان فارس را داشته ام و تا یک سال پیش بعد از شهادت سردار همدانی، یک ارتباط انسی ودلی با ایشان داشتم  و چندین سال در شهرک فجر و یک بلوک زندگی کردیم.

وی افزود: الان هم با اراده حضرت آقا ، نوکری بسیجیان در سطح وسیع تر به بنده محول شده و از خدا مسئلت می کنم و امیدوارم در عرصه خدمت گذاری به بسیج خدمات ارزنده ای را انجام دهم.

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: امیدوارم دچار روزمرگی زندگی نشوم و به خیل شهدا بپیوندم.

سردار غیب پرور گفت: در حکم آقا موضوعاتی مطرح شده است که تکلیف شرعی بر بنده است تا دنبال کنم و بیانات رهبری و آنچه باید انجام دهیم این است که این سنگر را با قدرت و بدون مماشات حفظ کنیم و به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در حکمشان بر علم و فرهنگ و دفاع و خدمت رسانی و ایجاد و ساماندهی مجموعه های اندیشه ورزی تاکید کرده اند.ایشان همچنین در مورد جلوگیری از نفوذ دشمن و هم افزایی اقشار بسیج تاکید کردند.

سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: این حجت شرعی بر من است و باید تعاملات بین اقشار بسیج را قوی تر کنیم  و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اقشار بسیج باید از حال همدیگر مطلع باشند، اگر چه استقلال نسبی دارند ولی باید ارتباط و تعامل منطقی بین آنها بیشتر شود.

رئیس سازمان بسیج گفت: در بسیج حتما نیاز به آسیب شناسی قوی و مستمر داریم، بحث صالحین یکی از اقدامات موثر است که باید در جهت تعمیق و کیفی کردن آن تلاش کنیم و بنده این را وظیفه خود می دانم و به  فضل الهی در این راه تلاش نماییم.

وی افزود: بسیج اهل تعامل با همه دستگاه هایی است که در جهت اهداف و ارزش های انقلاب و رهبری قدم بر می دارند.

سردار غیب پرور گفت: هنر بسیج استخراج و ساماندهی پتانسیل مردم برای دفاع از انقلاب وتحقق تمدن نوین اسلامی می باشد و این شدنی است.

وی افزود: در کلام پایانی باید بگویم، هر جا بودم افتخار نوکری بسیجیان را داشته ام و در این روزهای اخیر بیشترین پیام های را از خانواده های شهدا دریافت کرده ام، اگر سردار نقدی و من امروز در  برابر جریان معاند حرفی می زنیم، حتما به پشتوانه انقلاب اسلامی و قاطبه بسیجیان است و من به همه بسیجیان عرض ادب می کنم و از آنها می خواهم که ما را در این راه کمک کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فراز آخر دعای افتتاح گفت: اَللّهُمَّ اِنّا نَرْغَبُ اِلَیْکَ فى دَوْلَةٍ کَریمَةٍ سردار غیب پرور خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) می فرمودند که ما در انتظار خورشیدیم، انقلاب اسلامی و خود امام و امروز مقام معظم رهبری فجر صادقی هستند برای خورشید عالم تابی که به فضل خدا، جهان را پر از عدالت می کند، وای بر کسی که بین فجر صادق و طلوع خورشید در خواب غفلت به سر ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها