خبرهای داغ:
تندیس اجلاسیه شهدای گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به خانواده شهید شاخص رسانه اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۰۴
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، مسئول نماینده ولی فقیه در استان گلستان، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان گرگان با حضور در بیت سردار شهید حجت الاسلام سید محمد طاها طاهری با اهدای دعوتنامه و تندیس اجلاسیه شهدای استان گلستان، از این خانواده برای حضور در اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان دعوت کردند.

در این مراسم حجت الاسلام جعفر رعایتی، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خانواده شهدا را سنبلی از ایستادگی و مقاومت دانست و اظهار داشت: امروز یاد و خاطره شهدا باید در جامعه پررنگ‎تر شود.

رعایتی رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی را حضور جوانان و مشتاق شهادت در کشورهای سوریه و عراق دانست و تصریح کرد: امروز خیل عظیمی از جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حریم اهل البیت(ع) آماده جانفشانی هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: راه مبارزه با گروه‎های تکفیری و دفاع از اسلام میراثی از 8 سال دفاع مقدس است که با ثمره خون هزاران شهید که برای انقلاب و پایداری ریخته شده حاصل شده است.

وی اظهار کرد: تلاش کردیم که با خانواده‎های شهدا به خصوص شهدای روحانی استان گلستان دیدار داشته باشیم و بر این اساس در طی سال گذشته خدمت شما رسیده‎ایم.

رعایتی یادآور شد: برای اینکه آثار و مستندات شهدا باقی بماند یک قلم‎نوری را برای شهدا در نظر گرفتیم که وقتی بر روی عکس شهید برویم، بخشی از زندگی‎نامه، خاطرات و وصایای شهید را قرائت می‎کند.

وی با بیان اینکه ممکن است بخشی از اطلاعات در خصوص شهید در اختیار خانواده آن شهید نباشد و یا بر اثر گذشت زمان بخشی از اسناد شهید از بین برود، گفت: با چنین قلمی آثار و مستندات شهدا برای نسل‎های آینده باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه نسخه‎ای از این قلم را در اختیار صدا و سیمای استان گلستان قرار خواهیم داد، افزود: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم از مرحوم آیت الله طاهری تمجید و به خوبی یاد کردند و مستنداتی از سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری خواهیم ساخت.

در این مراسم حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، برای گردآوری و نوشتن کتاب از مرحوم آیت الله طاهری و سردار شهید طاهری درخواست همکاری از سپاه و بنیاد شهید را داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها