خبرهای داغ:
پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان به‌ مناسبت هفته وحدت؛

گلستان رنگین‌کمان اقوام و مذاهب، نمونه‌ای کم‌نظیر از اتحاد فِرَق اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در پیامی مشترک هفته اتحاد و برادری، «هفته وحدت» و میلاد با سعادت پیامبر خاتم، حضرت محمد (ص) را به عموم مردم گلستان تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۰۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی و حسن صادقلو در این بیانیه اظهار داشتند: اسلام دین حقانیت، اخلاق و برادری است و پیامبر گرامی اسلام در طول رسالت نورانی‌شان، منادی وحدت، برابری و اتحاد بودند.

در این بیانیه آمده است: هفته وحدت در جمهوری اسلامی ایران با هدف همگرایی و اتحاد تمامی مسلمین پایه‌گذاری شد، تا هر کسی با هر عقیده‌ای و با هر گرایشی از مبانی اسلامی مورد احترام باشد و مسلمانان با اتصال به ریسمان وحدت در مسیر رشد و تعالی گام بردارند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و واگرایی مسلمانان که پیامد آن جنگ‌های متعدد در سرزمین‌های اسلامی و شهادت مسلمانان است، بیش از هر زمان دیگری ضرورت اتحاد و وحدت در لوای اندیشه‌های انسان‌ساز اسلامی، احساس می‌شود.

در این بیانیه تاکید شد: استان گلستان به عنوان رنگین‌کمان اقوام و مذاهب نمونه‌ای کم‌نظیر از اتحاد، همدلی و همگرایی فِرَق اسلامی است و خوشبختانه توانسته است زندگی مسالمت‌آمیز و برادرانه را در کنار احترام به عقاید مختلف تجربه کند و نسبت به اشاعه فرهنگ وحدت تلاش کند.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانبان ضمن تبریک میلاد با سعادت فخر کائنات، خاتم مرتبت، پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به عموم مردم شریف استان گلستان، امید است با همدلی و همبستگی مردم شریف استان به ندای وحدت‌آفرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پاسخ شایسته‌ای را نشان و آینده‌ امید‌بخشی را نوید دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها