نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان هرمزگان:

موفقیت دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی نیازمند اندیشه بسیجی است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه موفقیت دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی نیازمند اندیشه بسیجی است گفت: تحقق این مهم نیازمند رسیدن به باور درست در این زمینه است.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۱۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم،حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ایران کشوری هوشمند و جوان و همچنین دارای نیروهای توانمند است بنابراین اگر بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شود قطعا می‌تواند در دنیا حرف جدی داشته باشد.

وی بیان‌ داشت: در زمینه اقتصاد مقاومتی و متمرکز بودن در بسیج سازندگی توانستیم جهاد سازندگی دوباره‌ای احیا کنیم لحظات شیرینی که برای روستائیان و مناطق محروم در خاطره‌ها می‌خواندیم مجدد زنده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: اگر دولت با اندیشه بسیجی به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود کند قطعا می‌تواند حرف اول را بزند، تحقق این مهم نیازمند رسیدن به باور درست در این زمینه است.

رستگار تصریح‌ کرد: معتقدم اگر ما بسیجی فکر نکنیم موفق نمی‌شویم بسیجی یعنی بازدهی فراوان با هزینه کمتر امروز در کشور جوانان زیادی هستند که می‌توانند در زمینه اقتصاد مقاومتی گام‌های بلند بردارند و کشور را به جایگاه والایی در حوزه اقتصادی برسانند.

وی افزود: نیروهای بسیجی ثابت کردند که با روحیه انقلابی می‌توان حرف اول را زد به این معنا که هر جا که به روحیه انقلابی و بسیجی تاکید شد موفق بوده‌ایم، بنابراین در زمینه مسائل اقتصادی نیز اگر اقتصادی مقاوم و پایدار داشته باشیم و در برابر فشارها و تهاجمات دنیای استکبار بتواند مقاوم باشد و از هم نپاشد می‌توانیم حرف اول را در دنیا بزنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: متاسفانه به دلیل عدم توجه به مسائل اقتصادی، پاشنه آشیل کشور ایران اسلامی موضوع اقتصادی است.

رستگار با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در مسائل سیاسی، حرف اول را در دنیا می‌زند اظهار داشت: ایران در زمینه مسائل فرهنگی نیز دنیا را در پیچ تاریخ قرار داده، دشمنان 400 سال بر طبل بی‌دینی و بی‌خدایی مردم ایران کوبیدند، در حالی که ملت ایران اسلامی تنها در 3 الی 4 دهه توانستند دنیا را در پیچ تاریخ قرار دهند و ابهامات دین را برطرف کنند.

وی بیان‌داشت: 400 سال دین را به عامل ضد پیشرفت و ترقی متهم کردند اما در همین سه دهه با تکیه بر اندیشه توحیدی مبتنی بر تفکر  مهدویت موفق شدیم سرعت تولید علم کشوری را که صددرصد وابسته و تنها هنرش مونتاژ کردن پیکان انگلیسی بود به 11 برابر حد متوسط افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به رتبه سوم در زمینه هسته‌ای  و رتبه 15 علمی کشور در جهان گفت: در زمینه علوم پایه‌ای همچون علوم هسته‌ای، ژنتیک، دیجیتال، نانو نیز رتبه زیر 10 را دارا هستیم.

رستگار عنوان کرد: هیچ چیز از دیگر کشورها کم نداریم به اعتراف خود آمریکایی‌ها، یک نوجوان 9 ساله ایرانی قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را دارد در حالی که همین امر در کشور آمریکا یک جوان 21 ساله قادر به تشخیص آن است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار