خبرهای داغ:
نماینده مردم قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس:

دولت و مجلس تدابیر لازم را برای مقابله با آمریکا اتخاذ کنند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: به منظور جلوگیری از سوء استفاده و ادامه اقدامات خصمانه آمریکا علیه ایران، مجلس و دولت باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۳۱
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان‌غرب،در واکنش به تمدید قانون تحریم‌های 10 ساله علیه ایران در سنای آمریکا اظهار داشت: دولت و نمایندگان مجلس باید در مقابله با این اقدامات خصمانه کنگره آمریکا تدابیر و‌ واکنش‌های مناسبی در پیش بگیرند.

نماینده مردم قصرشیرین و گیلان‌غرب در مجلس با اشاره به ماهیت همیشگی نظام استکباری آمریکا در عهدشکنی گفت: آمریکا در برهه‌های مختلف زمانی اثبات کرده که هر زمانی که منافع ملی خود و رژیم صهیونیستی را در خطر ببیند تمام تعهدات بین‌المللی خود را نقض خواهد کرد.

تجری با اشاره به استفاده ابزاری آمریکا از شعارها و تعهدات بین‌المللی عنوان کرد: نظام استکباری آمریکا به همه دنیا ثابت کرده که برای پیگیری و دستیابی به منافع ملی خود و‌ رژیم غاصب صهیونیستی به راحتی به حقوق سایر کشورها تعرض خواهد کرد و تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی هیچ کشوری مانند آمریکا که مدعی حمایت از حقوق بشر است با چنین سیستم هرج و مرجی در حاکمیت خود روبه‌رو نیست بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری همواره در زیر دست مخملی آمریکا دستانی چدنی برای انجام اقدامات خصمانه علیه کشورهای مسلمان وجود دارد که منافقانه و‌ مخربانه است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه آمریکا با در پیش گرفتن این‌گونه اقدامات خصمانه در چندین سال اخیر موضوع انرژی هسته‌ای را در دستور کار خود قرار داده است گفت: با تمام فراز و نشیب‌ها برجام شکل گرفت اما در این مدت شاهد این هستیم که هیئت حاکمه و ‌مجلس سنای آمریکا به هیچ یک از تعهدات بین‌المللی خود پایبند نبودند.

وی با اشاره به ضرورت اقدام مقابله به مثل مجلس شورای اسلامی در واکنش به اقدامات ضد برجامی آمریکا افزود: در صورتی که ملت ایران احساس کند که در نظام استکباری آمریکا درصدد اقدامات برتری جویانه و همه‌جانبه‌گرا است باید از موضع اقتدارآمیز در رابطه با موضوع اقدام کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار