نشست روشنگری و گفتمان سازی فرهنگیان بسیجی شهرستان سرپل ذهاب با حضور مسئولین و ۳۰۰ نفر از فرهنگیان بسیجی در محل کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۸۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، نشست روشنگری و گفتمان سازی فرهنگیان بسیجی شهرستان سرپل ذهاب با حضور مسئولین و فرهنگیان بسیجی در محل کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام "علی گلیاری" در این نشست گفت: "همواره وحدت مسلمانان زنگ خطری برای دشمنان اسلام به شمار رفته است و نباید فراموش کرد که وحدت شیعه و سنی حقیقی، در زمان حاضر یک اصل است و باید آن بصیرتی را که رهبر انقلاب مورد نظر دارند، داشته باشیم تا با وحدت خود در برابر استکبار جهانی بایستیم"
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه همچنین بیان کرد: "تکفیری‌ها و سلفی‌های داعشی هیچ کدام، هیچ‌گونه اصالتی در مذهب سنی ندارند و اینکه می‌گویند سنی‌ها زیرگروه وهابیت هستند را قبول نداریم و معتقدیم وهابی‌ها دارای دیدگاه سیاسی خاص خود و از مذاهب اهل سنت خارج هستند، همچنان که شیعه انگلیسی از مذهب شیعه خارج است".
وی مسئله مهدویت را یکی از مهمترین مسائل جاری خواند و افزود: "مسئله مهدویت یکی از مهمترین مسائل جاری است که توجه جدی به مباحث آن بایستی از اولویت های فرهنگی باشد تا بتوان با رشد قارچ گونه فرقه های نوظهور مبارزه کرد".
گلیاری درادامه گفت: "ریشه کنی مفاسد در زمینه های مختلف نیازمند ترویج فرهنگ نماز و توجه به مساله مهدویت در جامعه است.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سرپل ذهاب تاکید کرد:"وهابیت فرقه‌ای است که ضد اسلام به ویژه شیعیان جهان می باشد و به مبارزه علیه مسلمانان برخاسته لذا با ایجاد انحرافاتی در دین، در زندگی جوامعی که با نظام اسلامی زندگی می‌کنند، مشکل ایجاد کرده است".
گلیاری درپایان اظهار کرد: "با وجود این که وهابی ها در کشوری که مرکز تشکیل اسلام بوده است، زندگی می‌کنند، ولی عقاید ضد اسلام و خرافات را ترویج می‌کنند و با عقایدشان موجب انحراف افراد از دین می‌شوند".

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات