گروه مقاومت شهید آوازه پایگاه شهدا آبپخش در روستای بنه عباس با حضور مسئولین حوزه مقاومت شهید دستغیب افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۹۰
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، گروه مقاومت شهید آوازه پایگاه مقاومت شهدا آبپخش در روستای بنه عباس با حضور مسئولین حوزه مقاومت شهید دستغیب افتتاح شد.

در این مراسم فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب با بیان اهداف والای بسیج گفت: "بسیج و بسیجی در جامعه از ارزش و مقامی والایی برخوردار است".

وی افزود: "امروز تعدادی از کشور های اسلامی منطقه با الگو برداری از کشورمان در زمینه کمک های مردمی به ایجاد پایگاه مردمی"بسیج" اقدام نموده اند که این امر افتخار بزرگی برای کشور و مردم ما به شمار می آید".

فرمانده حوزه مقاومت ادامه داد: "بسجیان در میدان مبارزه با جنگ نرم، از نقشه ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب استفاده و در قالب طرح شجره طیبه صالحین در این ماموریت مقدس گام بزرگی برداشته‌اند".

زارع در ادامه گفت: "در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های ما در بسیج به عنوان یک واحد عمل کننده جنگ نرم محسوب می‌شود و در این دوران که به دوران تمدن سازی معروف شده، تمدن خلق ایرانی از وظایف بسیج است".

وی با بیان اینکه جنگ نرم، جنگ بین اعتقادات و ارزش‌ها است، اظهار کرد: "اگر اعتقادات و ارزش‌های اسلامی در جامعه ما ضعیف، کم رنگ و کنار گذاشته شود، ارزش‌ها تشریفاتی و جنبه شخصی پیدا می‌کند".

غلامرضا زارع خاطرنشان کرد: "امروز ادامه راه شهیدان و امام خمینی(ره)، تحت ولایت رهبر معظم انقلاب و ثبات قدم در این زمینه استمرار دارد، لذا پاسداری غیر محافظه‌کارانه از نعمت بزرگ انقلاب که برآمده از تلاش هزار ساله ائمه(ع) و خون هزاران شهیدی که در پای مکتب اسلام و اهل بیت(ع) ریخته شده به پشتوانه عظیم ملت و بسیجیان ان شاء الله امکان پذیر است".

در پایان حسین امینی زاده به عنوان مسئول گروه مقاومت شهید آوازه معرفی شد.

انتهای پیام/ج

ارسال نظرات