خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد:

تشکیل جلسه هماهنگی اولیه تدفین شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود گفت: جلسه هماهنگی اولیه تدفین شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۳۹۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
محمد جلیلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی اولیه تدفیین شهید گمنام در دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود اظهار کرد: این جلسه با حضور رئیس و معاونین دانشکده فنی حرفه ای دختران و رضایی، نماینده سردار باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در دانشکده فنی حرفه ای دختران شاهرود برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه پیگیری های مختلف نیاز این مجموعه به حضور شهید گمنام بیان و نماینده کمیته جستجوی مفقودین از مجموعه دانشکده بازدید و نقطه نگاری در این خصوص انجام شد.

جلیلی خاطر نشان کرد: در پایان جلسه مقرر شد که اطلاعاتی که نماینده کمیته جستجوی مفقودین تهیه کرده اند به اطلاع مسئولین کمیته رسیده شود تا اگر جمع بندی نهایی بر این انجام شد که شهید گمنام در این دانشکده دفن شود کارهایی مقدماتی و نهایی آن انجام شود و در دهه اول فاطمیه شهید گمنام برای تشیع و تدفین به این دانشکده منتقل شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان شاهرود با بیان اینکه مکاتبات زیادی در این خصوص با این کمیته انجام شده گفت: تاکنون چهار شهید گمنام در دانشگاه صنعتی و آزاد اسلامی شاهرود تدفین شده اند و امیدواریم با موافقت این کمیته یک شهید گمنام دیگر در دانشگاه های شاهرود دفن شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها