به مناسبت هفته وحدت و در ادامه برنامه های برگزاری یادواره شهیداعلمی:
به مناسبت هفته وحدت و در ادامه برگزاری یادواره شهید اسماعیل اعلمی از خانواده شهید ورزشکار داور یسری دیدار و تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۸۷۹۱۴۱۴
|
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ادامه برنامه های برگزاری یادواره شهیداعلمی و به مناسبت هفته وحدت عصر دیروز جمعی از مسئولین سپاه و استان با خانواده گرامی شهید ورزشکار داور یسری دیدار کردند.


در این دیدار یک ساعته، مسئولین با تقدیر از زحمات طاقت فرسا ، ایثار و تلاش های شهید گرانقدر داور یسری وی را از شهیدان با افتخار ورزشکار، مبارز حق طلب، مشوق دیگران به کارهای خیر، مقید به حلال و حرام، مبین خوب قرآن در صحنه های جنگ به هم نوعان، دائم الذکر و حساس به بیت المال بیان کردند و افزودند: البته خصوصیات و ویژگی های بارز این شهید بزرگوار در چند خط یا بند خلاصه نمی شود و از حوصله این متن خارج است.

در ادامه برادر شهید داور یسری ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی به حضور گرم مسئولین به بیان خاطراتی چند از رشادت ها و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار پرداختند و افزودند: در این برهه حساس و سرنوشت ساز، خدمت به مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب مایه آرامش روح منور و ملکوتی شهیدان است.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در ناحیه دانشجویی استان اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل، مسئول نیروی انسانی سپاه استان، مسئول دفتر فرماندهی سپاه استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسئولین سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل حضور داشتند.

 خبرنگار: میلاد گنجه
 
ارسال نظرات